Autor: Tööstusuudised.ee • 11. jaanuar 2023

Tallegg uuendas pakendeid ja kasvatas turuosa

Kanalihatootja Tallegg uuendas oma toodete pakendeid ning lisas neile küpsetus- ja tarbimisviisi märkivad värvikoodid. HKScani Baltikumi andmetel kasvasid uued pakedid marineeritud lihade kategoorias turuosa 10% võrra. Värske liha kategoorias ületas Talleggi turuosa esmakordselt 20%.
Talleggi toodete kasutustingimusi tähistab värvikood pakendil.
Foto: Marek Metslaid/Tallegg

Eelmisel aastal, täpsemalt kevadel 2022 alustas Tallegg brändi uuendamisega, mille esimeseks sammuks oli kevad-suve hooajatoodete turule toomine hooaja erikollektsioonina erilises värvirikkas kana-kamuflaaži mustris. Kevad-suvisele kollektsioonile järgnes üle mitme aasta ka pakendite uuendamine – uued pakendid tulid turule oktoobrikuus ja seda täiesti uue kontseptsiooniga.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077