Keskkonnasäästlike pakendite ja trükiste tootja Ecoprint kasvatas tänavu kalendermärkmike tootmist 10%. Nõudlus paberist kalendermärkmike järele on suurenemas noorte hulgas.
Noored on hakanud üha rohkem asendama või täiendama digitaalseid ajaplaneerijaid endale sobivas stiilis analoogvariantidega. Kalendermärkmike müügiedule aitab kaasa ka see, et need on pidevas muutumises ja neid on edasi arendatud väga erinevatele ootustele vastavaks.
Kokku viies trüki- ja pakenditööstuse ettevõttes ületas lisandväärtus töötaja kohta möödunud aastal 60 000 piiri. Pingerivis esikohal oleval ettevõttel on see pea 90 000 eurot, selgub värskest Äripäeva Infopanga koostatud trüki- ja pakenditööstuse aastaraportist. Kui suur on lisandväärtus konkurentide juures?
Keskkonnasäästlike pakendite ja trükiste tootja Ecoprint alustab lainepapi väärindamist ja suurendab tootmisvõimsust 5 miljoni ühikuni aastas. Uute tootmisseadmete kasutuselevõtt võimaldab Eesti tootjal laiendada oma keskkonnasõbralike lainepapist ja kartongist pakendite turgude geograafiat üle kogu maailma.
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.