Keskkonnasäästlike pakendite ja trükiste tootja Ecoprint kasvatas tänavu kalendermärkmike tootmist 10%. Nõudlus paberist kalendermärkmike järele on suurenemas noorte hulgas.
Noored on hakanud üha rohkem asendama või täiendama digitaalseid ajaplaneerijaid endale sobivas stiilis analoogvariantidega. Kalendermärkmike müügiedule aitab kaasa ka see, et need on pidevas muutumises ja neid on edasi arendatud väga erinevatele ootustele vastavaks.
Kokku viies trüki- ja pakenditööstuse ettevõttes ületas lisandväärtus töötaja kohta möödunud aastal 60 000 piiri. Pingerivis esikohal oleval ettevõttel on see pea 90 000 eurot, selgub värskest Äripäeva Infopanga koostatud trüki- ja pakenditööstuse aastaraportist. Kui suur on lisandväärtus konkurentide juures?
Keskkonnasäästlike pakendite ja trükiste tootja Ecoprint alustab lainepapi väärindamist ja suurendab tootmisvõimsust 5 miljoni ühikuni aastas. Uute tootmisseadmete kasutuselevõtt võimaldab Eesti tootjal laiendada oma keskkonnasõbralike lainepapist ja kartongist pakendite turgude geograafiat üle kogu maailma.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.