• 24.11.22, 11:43

Noored eelistavad digitaalsele pabermärkmikuid

Keskkonnasäästlike pakendite ja trükiste tootja Ecoprint kasvatas tänavu kalendermärkmike tootmist 10%. Nõudlus paberist kalendermärkmike järele on suurenemas noorte hulgas.
Ecoprindi tegevjuht Margo Tärn.
  • Ecoprindi tegevjuht Margo Tärn.
  • Foto: Ecoprint
Noored on hakanud üha rohkem asendama või täiendama digitaalseid ajaplaneerijaid endale sobivas stiilis analoogvariantidega. Kalendermärkmike müügiedule aitab kaasa ka see, et need on pidevas muutumises ja neid on edasi arendatud väga erinevatele ootustele vastavaks.

Seotud lood

Uudised
  • 03.10.22, 11:50
Lisandväärtuse TOP 30 | Viies trüki- ja pakenditööstuses on lisandväärtus töötaja kohta üle 60 000 euro
Kokku viies trüki- ja pakenditööstuse ettevõttes ületas lisandväärtus töötaja kohta möödunud aastal 60 000 piiri. Pingerivis esikohal oleval ettevõttel on see pea 90 000 eurot, selgub värskest Äripäeva Infopanga koostatud trüki- ja pakenditööstuse aastaraportist. Kui suur on lisandväärtus konkurentide juures?
Uudised
  • 20.09.22, 09:24
Ecoprint alustab lainepapi väärindamist
Keskkonnasäästlike pakendite ja trükiste tootja Ecoprint alustab lainepapi väärindamist ja suurendab tootmisvõimsust 5 miljoni ühikuni aastas. Uute tootmisseadmete kasutuselevõtt võimaldab Eesti tootjal laiendada oma keskkonnasõbralike lainepapist ja kartongist pakendite turgude geograafiat üle kogu maailma.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele