• 24.11.22, 11:43

Noored eelistavad digitaalsele pabermärkmikuid

Keskkonnasäästlike pakendite ja trükiste tootja Ecoprint kasvatas tänavu kalendermärkmike tootmist 10%. Nõudlus paberist kalendermärkmike järele on suurenemas noorte hulgas.
Ecoprindi tegevjuht Margo Tärn.
  • Ecoprindi tegevjuht Margo Tärn.
  • Foto: Ecoprint
Noored on hakanud üha rohkem asendama või täiendama digitaalseid ajaplaneerijaid endale sobivas stiilis analoogvariantidega. Kalendermärkmike müügiedule aitab kaasa ka see, et need on pidevas muutumises ja neid on edasi arendatud väga erinevatele ootustele vastavaks.

Seotud lood

Uudised
  • 03.10.22, 11:50
Lisandväärtuse TOP 30 | Viies trüki- ja pakenditööstuses on lisandväärtus töötaja kohta üle 60 000 euro
Kokku viies trüki- ja pakenditööstuse ettevõttes ületas lisandväärtus töötaja kohta möödunud aastal 60 000 piiri. Pingerivis esikohal oleval ettevõttel on see pea 90 000 eurot, selgub värskest Äripäeva Infopanga koostatud trüki- ja pakenditööstuse aastaraportist. Kui suur on lisandväärtus konkurentide juures?
Uudised
  • 20.09.22, 09:24
Ecoprint alustab lainepapi väärindamist
Keskkonnasäästlike pakendite ja trükiste tootja Ecoprint alustab lainepapi väärindamist ja suurendab tootmisvõimsust 5 miljoni ühikuni aastas. Uute tootmisseadmete kasutuselevõtt võimaldab Eesti tootjal laiendada oma keskkonnasõbralike lainepapist ja kartongist pakendite turgude geograafiat üle kogu maailma.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 14:39
Sihtriikide messidel osalemine on allhanketööstuse ellujäämise küsimus
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele