Kuna Soomes valmiv LNG terminal võimaldab eeloleval talvel vaevu ära katta ainult Soome tarbijate gaasinõudluse, peab Eesti Gaasiliidu hinnangul Eesti rentima endale lühiajaliselt oma ujuvterminali, mis lisaks Eestile teenindaks ka Lätit.
„Varustuskindluse eest vastutaja Eleringi plaan teha koostööd Soomega on jooksnud ummikusse – Paldiski sadama kai ehitus lõppeb kuu aja pärast, aga meil endiselt puudub info kas valminud kai juurde saabub ka laev ja gaas,“ märkis Eesti Gaasiliidu juhataja Heiko Heitur.
Paldiski terminalis lõppesid vaiatööd ja homme antakse Eleringile üle haalamiskai platvormi laiendus, suurtest töödest on jäänud veel viimane etapp, milleks on laeva kinnituspoide ehk paalide ehitus. Kõik platvormi ja paalide ehitamiseks vajalikud 133 toruvaia on tänaseks tugevasse sinisavisse kinni rammitud.
Alexela ja Infortar alustasid Paldiski LNG terminali sadamarajatise ehituse järgmise etapiga – kai platvorm on tänaseks põhimahus monteeritud, nüüd algas laevakinnituspostide ehk paalide ehitus, esimesed üle 30meetrised sillatorud said paika sel nädalavahetusel.
HUUM alustas garaažiettevõttena, mis asus „kusagil Tartus“ ja valmistas keriseid. Kuid ettevõtte ambitsioon oli edasi kasvada nii garaažist kui ka Tartust. Selleks tuli valida omale ka ERP süsteem, mis ei jääks arengu tarbeks kitsaks, kuid ei tekitaks oma halduse või kulukuse poolt liigset koormust. Valikus olid mitmed tootmisele optimeeritud ERP süsteemid ja Odoo.