Taani õlletootja Carlsberg alustab pilootprojekti puidupõhise ja täielikult taaskasutatava pudeli turule toomiseks.
- Uus puidupõhine pudel esialgu poelettidele ei jõua, esmalt katsetatakse seda valitud turgudel. Foto: Carlsberg Group
Uue Fiber Bottle katsetamise käigus tuuakse see esmakordselt tarbijateni. Ettevõtte eesmärk on tuua uus pudel ka poelettidele, kuid esimese sammuna katsetatakse seda kaheksal turul - Taanis, Rootsis, Norras, Soomes, Ühendkuningriigis, Poolas, Saksamaal ja Prantsusmaal. 8000 uudsest materjalist pudelit koos uuendusliku õllega tuuakse tarbijateni valitud festivalidel ja üritustel ning sihipäraste tootenäidiste kaudu.
Seotud lood
Carlsberg lahkub Venemaa turult, müües sealse äri.
Saku Õlletehas hakkas sel suvel enimlevinud Saku õllede purkide kuuspakkide pakendamisel kasutama sajaprotsendiliselt taaskasutatud kilet ning aasta teises pooles saavad uue keskkonnasõbralikuma ümbrise kõik kuuspakid; kokku vähendab joogitööstus selle sammuga õhkupaisatavate heitmete (CO2) kogust aastases arvestuses 81 tonni võrra.
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.