• 10.09.21, 10:57

Baltika valmistub uuenenud naisterõivaste brändi toel uueks kasvuks

Rõivatootja Baltika tõi reedel müüki uuenenud naiste rõivabrändi Ivo Nikkolo esimese täiskollektsiooni ning viis sellega lõpule olulise etapi ettevõtte äristrateegias – minna täielikult üle ühe kaubamärgi arendamisele.
Baltika on Ivo Nikkolo brändi endale veel alles jätnud.
  • Baltika on Ivo Nikkolo brändi endale veel alles jätnud. Foto: Liis Treimann
Baltika juhatuse esimehe Flavio Perini sõnul on alates finantsilise stabiilsuse kindlustamisest eelmisel aastal olnud ettevõtte fokuseeritud uuenenud Ivo Nikkolo brändi ja rõivakollektsiooni edukale algusele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.24, 14:52
Inseneriakadeemia annab kutseõppele kaalu juurde
Tallinna Lasnamäe Mehaanikakoolis on suurte muutuste aeg - käsil on inseneeria valdkonna õppekavade ja õpikeskkonna uuendamine ning uute õppekavade loomine. Juba järgmisel sügisel on põhikoolide lõpetajad oodatud õppima täiesti uutele, nelja-aastastele Inseneriakadeemia õppekavadele kahel õppesuunal: metallierialade hulka lisandub erialana “masintöötlustehnoloogiad” ja ehituserialade valikusse „hoone tehnosüsteemide tehnik“.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele