Baltika valmistub uuenenud naisterõivaste brändi toel uueks kasvuks
Rõivatootja Baltika tõi reedel müüki uuenenud naiste rõivabrändi Ivo Nikkolo esimese täiskollektsiooni ning viis sellega lõpule olulise etapi ettevõtte äristrateegias – minna täielikult üle ühe kaubamärgi arendamisele.
Baltika on Ivo Nikkolo brändi endale veel alles jätnud. Foto: Liis Treimann
Baltika juhatuse esimehe Flavio Perini sõnul on alates finantsilise stabiilsuse kindlustamisest eelmisel aastal olnud ettevõtte fokuseeritud uuenenud Ivo Nikkolo brändi ja rõivakollektsiooni edukale algusele.
Tallinna Lasnamäe Mehaanikakoolis on suurte muutuste aeg - käsil on inseneeria valdkonna õppekavade ja õpikeskkonna uuendamine ning uute õppekavade loomine. Juba järgmisel sügisel on põhikoolide lõpetajad oodatud õppima täiesti uutele, nelja-aastastele Inseneriakadeemia õppekavadele kahel õppesuunal: metallierialade hulka lisandub erialana “masintöötlustehnoloogiad” ja ehituserialade valikusse „hoone tehnosüsteemide tehnik“.