• 10.09.21, 10:57

Baltika valmistub uuenenud naisterõivaste brändi toel uueks kasvuks

Rõivatootja Baltika tõi reedel müüki uuenenud naiste rõivabrändi Ivo Nikkolo esimese täiskollektsiooni ning viis sellega lõpule olulise etapi ettevõtte äristrateegias – minna täielikult üle ühe kaubamärgi arendamisele.
Baltika on Ivo Nikkolo brändi endale veel alles jätnud.
  • Baltika on Ivo Nikkolo brändi endale veel alles jätnud.
  • Foto: Liis Treimann
Baltika juhatuse esimehe Flavio Perini sõnul on alates finantsilise stabiilsuse kindlustamisest eelmisel aastal olnud ettevõtte fokuseeritud uuenenud Ivo Nikkolo brändi ja rõivakollektsiooni edukale algusele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.10.25, 18:27
HUUMi plahvatuslik hüpe Tartu garaažist maailmaturule Odoo abiga
HUUM alustas garaažiettevõttena, mis asus „kusagil Tartus“ ja valmistas keriseid. Kuid ettevõtte ambitsioon oli edasi kasvada nii garaažist kui ka Tartust. Selleks tuli valida omale ka ERP süsteem, mis ei jääks arengu tarbeks kitsaks, kuid ei tekitaks oma halduse või kulukuse poolt liigset koormust. Valikus olid mitmed tootmisele optimeeritud ERP süsteemid ja Odoo.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele