• 02.08.21, 14:08

Viljandi küünlatehase omanik plaanib konkurendi ostu

Kui soomlane Harri Aaltonen partnerilt Viljandi küünlatehast välja ostes ei avaldanud, mil viisil ta tehase tootmismahu kahekordistada kavatseb, siis nüüd on ta avameelsem – järgmine hüpe tuleb konkurendi ostuga.
Aasta on 2006 ja Hansa Candle'il on kaks omanikku Tarvo Moss (vasakul) ja Harri Aaltonen, nüüd kuulub tehas ainuüksi Aaltonenile ja poegadele.
  • Aasta on 2006 ja Hansa Candle'il on kaks omanikku Tarvo Moss (vasakul) ja Harri Aaltonen, nüüd kuulub tehas ainuüksi Aaltonenile ja poegadele.
  • Foto: Väinu Rozental
Kui Aaltonen kolm nädalat tagasi Hansa Candle’i teise poole Tarvo Mossi käest välja ostis, rääkis ta, et kui küünlavabriku selle aasta käive ulatub kuskil 24 miljoni euroni, siis aastaks 2025 tahab ta selle kahekordistada. Kuidas ta seda teeb, Aaltonen ei vastanud. „Kahjuks ei saa ma seda öelda, sest meie konkurendid loevad ka ajalehte.“
Tema sõnul on kasvu piir Viljandis ja Eestis juba vastu tulnud ja järgmine hüpe tuleb ostes konkurendi või mitu lähipiirkonnast, võib-olla Põhjamaadest, vahendas tema sõnu Kauppalehti. „Saab siis näha, millisesse geograafilisse suunda tegevus laieneb, aga Viljandist küll lahkuda ei tahaks. Siin on kõik, mida inimene vajab. Imelik, et siin rohkem soomlasi ei ela,“ märkis Aaltonen Soome lehele.
Aaltoneni sõnul ei sõltu mulluse 20 miljoni euro suuruse käibe 24 miljonile kasvatamine ainuüksi temast. „Tooraineid on praegu maailmast raske saada ja puudus on isegi tavalistest pakkimiskastidest. Pappkasti hind on kiiresti 67 protsenti tõusnud ja samal ajal on nende kohaletoimetamise aeg enam kui kahekordistunud,“ rääkis Aaltonen Kauppalehtile.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Pikemalt loe Äripäeva veebist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.05.25, 16:41
Energex - strateegiline partner, kes on kaasas ideest kuni investeeringu elluviimiseni
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele