ASi Kodumaja juht ütles, et keeravad käesoleval aastal käibe tugevast langusest hoolimata jälle kasvukursile ja seda tänu konkreetsele kriisi alguses paika pandud kohanemisprogrammile ning kindlatele raamlepingutele.
Foto: Raul Mee
Kodumaja ASi eelmise aasta müügitulu oli 43 miljonit eurot ning see oli 40,5 protsenti väiksem kui sellele eelneval aastal. See-eest 2019. aasta kahjum pöördus Kodumajal 2020. aastal kasumiks. Ärikasum oli neil eelmisel aastal üle 1,1 miljoni.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.