ASi Kodumaja juht ütles, et keeravad käesoleval aastal käibe tugevast langusest hoolimata jälle kasvukursile ja seda tänu konkreetsele kriisi alguses paika pandud kohanemisprogrammile ning kindlatele raamlepingutele.
Foto: Raul Mee
Kodumaja ASi eelmise aasta müügitulu oli 43 miljonit eurot ning see oli 40,5 protsenti väiksem kui sellele eelneval aastal. See-eest 2019. aasta kahjum pöördus Kodumajal 2020. aastal kasumiks. Ärikasum oli neil eelmisel aastal üle 1,1 miljoni.
HUUM alustas garaažiettevõttena, mis asus „kusagil Tartus“ ja valmistas keriseid. Kuid ettevõtte ambitsioon oli edasi kasvada nii garaažist kui ka Tartust. Selleks tuli valida omale ka ERP süsteem, mis ei jääks arengu tarbeks kitsaks, kuid ei tekitaks oma halduse või kulukuse poolt liigset koormust. Valikus olid mitmed tootmisele optimeeritud ERP süsteemid ja Odoo.