ASi Kodumaja juht ütles, et keeravad käesoleval aastal käibe tugevast langusest hoolimata jälle kasvukursile ja seda tänu konkreetsele kriisi alguses paika pandud kohanemisprogrammile ning kindlatele raamlepingutele. Foto: Raul Mee
Kodumaja ASi eelmise aasta müügitulu oli 43 miljonit eurot ning see oli 40,5 protsenti väiksem kui sellele eelneval aastal. See-eest 2019. aasta kahjum pöördus Kodumajal 2020. aastal kasumiks. Ärikasum oli neil eelmisel aastal üle 1,1 miljoni.
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.