ABB optimeerimistarkvara OCTOPUS võimaldab suurendada Tallinki uue parvlaeva MyStar energiasäästu ja tõhusust. Praeguste plaanide järgi peaks Soomes Rauma Marine Constructionsi laevatehases ehitatav alus valmima 2022. aastal ning hakkama sõitma Tallinna ja Helsingi vahel.

- Tallinki uus laev MyStar hakkab sõitma Tallinna ja Helsingi vahel. Foto: Tallink Grupp
ABB optimeerimistarkvara OCTOPUS kogub ja edastab operatiivandmeid laeva pardal asuvatest süsteemidest ABB lahendusele nimega Ability Marine Fleet Portal, mis võimaldab kaugseiret ja üksikasjalikku jõudlusanalüüsi. Nendele teadmistele tuginedes pakub OCTOPUS operatiivnõuandeid, andes laevapersonalile võimaluse teha teadlikke otsuseid aluse käitamise viisi kohta ja optimeerida selle jõudlust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tööriided on tööstusettevõtetes lahutamatu osa professionaalsest tööohutusvarustusest. Seetõttu kasutavad paljud Eesti tuntud ja ka väiksemad tööstusettevõtted Lindströmi tööriiete täisteenust, mis tagab töötajatele piisavas koguses riideid, nende professionaalse hoolduse ja tööriiete elutsükli lõpus ka nende ümbertöötlemise või taaskasutamise.