Autor: Tööstusuudised.ee • 11. mai 2021

ABB tarkvara suurendab Tallinki uue parvlaeva energiasäästu ja tõhusust

ABB optimeerimistarkvara OCTOPUS võimaldab suurendada Tallinki uue parvlaeva MyStar energiasäästu ja tõhusust. Praeguste plaanide järgi peaks Soomes Rauma Marine Constructionsi laevatehases ehitatav alus valmima 2022. aastal ning hakkama sõitma Tallinna ja Helsingi vahel.
Tallinki uus laev MyStar hakkab sõitma Tallinna ja Helsingi vahel.
Foto: Tallink Grupp

ABB optimeerimistarkvara OCTOPUS kogub ja edastab operatiivandmeid laeva pardal asuvatest süsteemidest ABB lahendusele nimega Ability Marine Fleet Portal, mis võimaldab kaugseiret ja üksikasjalikku jõudlusanalüüsi. Nendele teadmistele tuginedes pakub OCTOPUS operatiivnõuandeid, andes laevapersonalile võimaluse teha teadlikke otsuseid aluse käitamise viisi kohta ja optimeerida selle jõudlust.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077