ABB optimeerimistarkvara OCTOPUS võimaldab suurendada Tallinki uue parvlaeva MyStar energiasäästu ja tõhusust. Praeguste plaanide järgi peaks Soomes Rauma Marine Constructionsi laevatehases ehitatav alus valmima 2022. aastal ning hakkama sõitma Tallinna ja Helsingi vahel.

- Tallinki uus laev MyStar hakkab sõitma Tallinna ja Helsingi vahel.
- Foto: Tallink Grupp
ABB optimeerimistarkvara OCTOPUS kogub ja edastab operatiivandmeid laeva pardal asuvatest süsteemidest ABB lahendusele nimega Ability Marine Fleet Portal, mis võimaldab kaugseiret ja üksikasjalikku jõudlusanalüüsi. Nendele teadmistele tuginedes pakub OCTOPUS operatiivnõuandeid, andes laevapersonalile võimaluse teha teadlikke otsuseid aluse käitamise viisi kohta ja optimeerida selle jõudlust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.