• 10.05.21, 09:23

Puljongitootja läbilöök koroona kiuste

Tunnustatud ja tarbijate poolt hästi vastu võetud väiketootja Puljong OÜ kasvab praegusele keerulisele olukorrale vaatamata ning peab suuri plaane, et veelgi jõulisemalt ka välisturgudel läbi lüüa.
Helgor Markov laienenud tehases puljongikatla juures
  • Helgor Markov laienenud tehases puljongikatla juures
  • Foto: Jarek Jõepera
„Koroonakriisi alguses eelmisel kevadel otsustasime riskida ja panna gaasi põhja. Võib öelda, et see on täna meile edu toonud,“ rääkis FoodStudio kaubamärgi all tegutseva Puljong OÜ tegevjuht ja asutaja Helgor Markov Äripäeva teemaveebile kaubandus.ee.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 14:39
Sihtriikide messidel osalemine on allhanketööstuse ellujäämise küsimus
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele