Tunnustatud ja tarbijate poolt hästi vastu võetud väiketootja Puljong OÜ kasvab praegusele keerulisele olukorrale vaatamata ning peab suuri plaane, et veelgi jõulisemalt ka välisturgudel läbi lüüa.
Helgor Markov laienenud tehases puljongikatla juures
Foto: Jarek Jõepera
„Koroonakriisi alguses eelmisel kevadel otsustasime riskida ja panna gaasi põhja. Võib öelda, et see on täna meile edu toonud,“ rääkis FoodStudio kaubamärgi all tegutseva Puljong OÜ tegevjuht ja asutaja Helgor Markov Äripäeva teemaveebile kaubandus.ee.
Viimased paar aastat on ehitushinnad püsinud küll stabiilsed, kuid paraku on surve hinnakasvuks taas tugev. See tähendab, et praegu võib olla viimane tõeliselt soodne aeg oma ehitusplaanid teoks teha – enne kui turg hinnad taas liikuma paneb.