My Stari ehitus algas aasta tagasi Rauma laevaehituses traditsioonilise avalöögi – esimese metallilehe lõikamisega.
Foto: Rauma Marine Constructions
Praegu käib laevatehases taas vilgas tegevus pärast aasta alguse koroonaehmatust, mis jättis tuhande töötajaga ettevõttes ühel hetkel tööle vaid seitse inimest. Toona räägiti, et juhtunu seab Tallinki uue laeva valmimise tähtaja löögi alla.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.