Robot Aino oli elektroonikatootja Scanfili jaoks võit, sest näitas ära senise ostuprotsessi kitsaskohad, rääkis ettevõtte materjali- ja logistikajuht Kati Rahnel mullu ostujuhtimise aastakonverentsil.

- Kati Rahnel rääkis, et inimeste kõrval töötavad Scanfilis ka robotid.
- Foto: Raul Mee
Scanfili praegune ostujuhtimise protsess on jäämas minevikku, sest klientide vajadused muutuvad ja nendega koos tuleb kaasa minna ka Scanfilil endal, selgitas Kati Rahnel konverentsil peetud ettekandes. “Meil on suur kliendibaas, 30–40 klienti, kelle vajadused on erinevad ja muutuvad ajas. Need muutuvad järjest väljakutsuvamaks ka meile ja me peame leidma uusi lahendusi,” selgitas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.