Ainult tellijatele
Autor: Helen Hilkja, juhtimiskonsultant ja koolitaja • 7. detsember 2020
Ainult tellijatele

4 tüüpviga ja lahendust protsessijuhtimises

Üks peamisi tüüpvigu protsessijuhtimises on näiteks juhtide eeldamine, et nad teavad, kuidas tööd tehakse, kuid tegelik ülevaade siiski puudub. Tihti algavadki probleemid puudulikest teadmistest nii protsesside kui protsessijuhtide ja töö reaalsete teostajate kohta, kirjutab juhtimiskonsultant ja koolitaja Helen Hilkja.

Helen Hilkja
Autor: Raul Mee

Protsesside kaardistamine on mahukas ettevõtmine. Samuti on protsesside juhtimine järjepidev tegevus, mille peaks integreerima ettevõtte juhtimissüsteemi. Et mõista, mis võib minna valesti, peab esmalt aru saama protsesside juhtimise vajalikkusest ja kasuteguritest organisatsioonile.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077