Autor: Helen Hilkja, juhtimiskonsultant ja koolitaja • 7. detsember 2020

4 tüüpviga ja lahendust protsessijuhtimises

Üks peamisi tüüpvigu protsessijuhtimises on näiteks juhtide eeldamine, et nad teavad, kuidas tööd tehakse, kuid tegelik ülevaade siiski puudub. Tihti algavadki probleemid puudulikest teadmistest nii protsesside kui protsessijuhtide ja töö reaalsete teostajate kohta, kirjutab juhtimiskonsultant ja koolitaja Helen Hilkja.
Helen Hilkja
Foto: Raul Mee

Protsesside kaardistamine on mahukas ettevõtmine. Samuti on protsesside juhtimine järjepidev tegevus, mille peaks integreerima ettevõtte juhtimissüsteemi. Et mõista, mis võib minna valesti, peab esmalt aru saama protsesside juhtimise vajalikkusest ja kasuteguritest organisatsioonile.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077