Autor: Helen Hilkja, juhtimiskonsultant ja koolitaja • 7. detsember 2020
4 tüüpviga ja lahendust protsessijuhtimises
Üks peamisi tüüpvigu protsessijuhtimises on näiteks juhtide eeldamine, et nad teavad, kuidas tööd tehakse, kuid tegelik ülevaade siiski puudub. Tihti algavadki probleemid puudulikest teadmistest nii protsesside kui protsessijuhtide ja töö reaalsete teostajate kohta, kirjutab juhtimiskonsultant ja koolitaja Helen Hilkja.
Helen Hilkja
Foto: Raul Mee
Protsesside kaardistamine on mahukas ettevõtmine. Samuti on protsesside juhtimine järjepidev tegevus, mille peaks integreerima ettevõtte juhtimissüsteemi. Et mõista, mis võib minna valesti, peab esmalt aru saama protsesside juhtimise vajalikkusest ja kasuteguritest organisatsioonile.