Kaugjuhitavus ja autonoomse juhtimise funktsioonid on kahtlemata militaarmaailma üks tulevikusuundi, mis aitab säästa lahingutegevuses osalevate sõdurite elusid ning panustab erinevate juhiabi funktsioonidega ka tsiviilsõidukite arengusse, aga see ei pea tähendama ilmtingimata uute mehitamata masinate hankimist, ütleb Patria Land äriüksuse tehnoloogiadirektori Matti Saarikko.
![Patria 8x8 soomuk jälitamas autonoomse juhtimise režiimil juhtsõidukit](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=7f601046-6a15-5932-a686-0932d0aaab83&width=3840&q=70)
- Patria 8x8 soomuk jälitamas autonoomse juhtimise režiimil juhtsõidukit Foto: Patria
Mehitamata soomukite valdkonna teerajaja, Soome kaitsetööstusettevõte Patria on valmis tutvustama kõrgtehnoloogilisi tarkvaralahendusi, mis täiendavad mehitatud soomukeid kaugjuhtimis- ja autonoomse sõidurežiimi võimekusega. Erinevalt relvastusäris laialdaselt levinud mehitamata robotsõidukitest on Patria tarkvarapõhist lahendust võimalik integreerida nii vanema põlvkonna kui ka uutele soomukitele ilma, et see mõjutaks masina manuaalseid juhtimisfunktsioone.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.