Kelly Sildaru nimelised kohukesed müüsid väga hästi esimesel aastal, hiljem tabas müüki tuntav langus.
Foto: Raul Mee
Investori ja toidutöösturi Indrek Kasela toel paar aastat tagasi loodud KellyBari brändi lugu on praeguseks jõudnud võlafaasi. Üleval on 18 000eurone võlg, peale selle on premium-kohukeste tootmine sisuliselt lõppenud. „Põhjus on lihtne – müüki polnud,“ lausus kohukesi tootnud Saare DeliFoodi omanik Margus Puust.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.