Balti Logistika juhatuse liikme Magnus Lepasalu sõnul sõltub logistikasektori lähitulevik ennekõike maailmamajanduse ja tööstuse käekäigust.

- Kõige enam on vähenenud autotööstusega seotud kaupade veod, kus langus on koguni 51%.
- Foto: Shutterstock
Sügis näitab, kas jätkub normaliseerumine või tuleb maailmal rinda pista teise viiruselainega ja uute piirangutega. „Kui realiseerub viimane stsenaarium, muutub olukord nii maailma kui Eesti majanduses kindlasti keerulisemaks,“ tõdes Lepasalu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tootmisettevõtted seisavad silmitsi üha keerukamate nõudmistega: tellimuste tähtajad lühenevad, kvaliteedistandardid karmistuvad ja kuluefektiivsuse vajadus kasvab. Globaalsed tarneahelad ja digitaliseerimine sunnivad otsima viise, kuidas tagada sujuv tootmine ja andmepõhine juhtimine.