Leedu laevatehasesse 100 miljonit eurot investeerinud BLRT otsustas Tallinna tegevuse laiendamisest loobuda, sest probleeme on töötajate leidmisega. Leedu tööjõupoliitika on ettevõtetele oluliselt sõbralikum.

- Baltimaade suurim ujuvdok paigaldati Klaipedasse, kuna Leedu tööjõupoliitika on ettevõtjatele oluliselt sõbralikum.
- Foto: Western Shipyard
"Kahjuks olime sunnitud võõrtööjõu rändeprobleemide tõttu oma arengukava viimasel hetkel muutma ning loobuma suure ujuvdoki Tallinna paigaldamisest, mis pidanuks toimuma selle aasta keskpaigas,“ ütles BLRT Grupi juhatuse esimees Veronika Ivanovskaja teate vahendusel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiiresti muutuval energiamaastikul ei piisa üksnes ambitsioonist, sest üleminek peab olema ka tasakaalus ning realistlik. “Ühendada tuleb ambitsioon ja pragmaatilisus. Üleminek rohemajandusele on võimalik ainult siis, kui rohelised eesmärgid käivad käsikäes majandusliku loogikaga,“ ütleb FILTER Grupi tegevjuht Egert Killing ning kutsub kõiki, keda energiasektori tulevik puudutab, konverentsile.