Metallitööstus Jalax investeeris kiire kasvu saavutamiseks üle 3 miljoni euro, kuid ettevõte tajub, et välismaised kliendid on ettevaatlikuks muutunud ja tööjõuturul vastu pidamiseks tuleb kõvasti pingutada, kusjuures siin ei tule kasuks ka valitsuse isevärki Excel.

- Jalaxi tehasesse on viimasel ajal korralikult investeeritud ja kuigi kokkuvõttes läks 2018. aasta müügikäibe poolest oodatust veidi kehvemini, liiguti efektiivsuse ja kasumlikkuse poolest plaanitust paremini.
- Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja / Scanpix
Metallelementide ja -mööbli tootja Jalaxi üks omanik ja juhatuse liige Peeter-Aleksander Allik ütles, et Jalaxit mõjutavad kõige rohkem muudatused välisturgudel, kuna ettevõtte peamised kliendid on väljaspool Eestit või siis Eesti suurkliendid, kes ise müüvad oma tooteid välisturgudel. „Enamik väliskliente on veidi ettevaatlikud ja ootavad, kuhu suunas ikkagi lõplikult maailmamajandus ning poliitika suunduma hakkavad,“ rääkis ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Steelhouse Group Estonia OÜ ja
1UP Technology OÜ viisid koostöös Estoveri piimatööstusega ellu uue riivjuustu ja juustukuubiku transpordiliini projekti. Eesmärk oli luua uuenduslik, retseptipõhiselt konfigureeritav ja automatiseeritud tootmisliin, kus toimuks automaatne maitseainete ja muude lisandite doseerimine, samuti ka liinide automaatne pesemine. Lahendus pidi olema lihtsalt hallatav ja suuteline vajadusel korrigeerima inimlike vigade tõttu tekkinud sisendvigu – tänu nutikale juhtloogikale ja paindlikule automatiseerimissüsteemile.