"Mis on kõige olulisem, on ikkagi see, et sul on piisav network. Kui isegi klient ütleb, kas te suudate näiteks Brasiilias teostada üht projekti, siis ütleme, et jah, andke meile kaks nädalat," rääkis Enn Veskimäelt värskelt juhirolli üle võtnud mööblitootja Standard uus juht Priit Tamm ettevõtte kasvuloost. "Me oleme suutnud üles ehitada mõistliku jaotusvõrgu, et me ei jää hätta ei Dubais ega Nairobis."

- Standardi uus juht Priit Tamm.
- Foto: Andras Kralla
Nii on suutnud 75 aastat tegutsenud Standard alates 2010. aastast kasvatada müügitulu neljakordseks – 7,4 miljonilt eurolt 30,5 miljonile eurole. Kasuminumber on sõltunud aastast, varieerudes viimastel aastatel poolest miljonist 2 miljonini. Pärast eelmist majanduskriisi mõistsid nad, et ainuüksi Soome jääb neile oma turuniši jaoks liiga väikseks, ning nüüdseks tegutsetakse rohkem kui 20 riigis.
"Nii nagu iga elumomendi, aga ka töö juures, on tähtis õnn. Meil on õnnestunud võita päris mitme suure hotelliketi usaldus," rääkis Tamm. Põhjamaades on nende suurim partner Põhjamaade suurim hotellikett Scandic oma 280 hotelliga, globaalsemalt on üheks partneriks aga maailma üks suuremaid hotelligruppe Radisson.
Radissoni puhul on toimetatud niimoodi, et kuhu liigub Radisson või kus on nende investeerimisplaanid, liigutakse ka võimalusel kaasa. "Suures osas ka tänu neile oleme saanud jalajälje jätta nii Aafrikasse kui ka Araabia poolsaarele."
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?