• 30.07.19, 15:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soome laevaehitajal läheb hädasti töötajaid vaja

Soomes Turu laevatehases algas Costa Cruisesele teise hiigellaeva ehitus, kuhu on vaja uut tööjõudu, keda tehas on valmis ise välja õpetama.
Kruiisilaev Costa Diadema külastab Dubrovnikut. Sellel on ainult 1862 kajutit, laeva ehitamine läks maksma 694 miljonit dollarit.
  • Kruiisilaev Costa Diadema külastab Dubrovnikut. Sellel on ainult 1862 kajutit, laeva ehitamine läks maksma 694 miljonit dollarit. Foto: Scanpix
Uue laeva nimeks saab Costa Toscana ja seal on 2661 kajutit. See on esimene laev, mille ehitamisel läheb käiku tehasliin kogu uues pikkuses, esimest korda kasutatakse ka plasmalõikusmasinat.
„See seade on üks märkimisväärsemaid meie terasehalli 100 miljoni euro suurusest investeeringust,“ teatas Meyer Turku laevatehas. Kogu investeerimisprogramm ulatub 200 miljoni euroni. Raha kulus ka töökohtadele, seadmetele ja IT-süsteemile, ka palkas tehas juurde 200 töötajat.
„Meil on ikka veel oskustöötajatest puudus ja oleme valmis välja koolitama inimesi, kellel veel laevaehituses kogemust pole,“ märkis laevatehase tegevjuht Jan Meyer.
Tema sõnul on Turu laevatehasel ees pikk ja ennustatav tulevik, sest tellimusi on ees 2025. aastani.
Costa Cruisese esimene laev Costa Smeralda saab valmis oktoobris, teise laeva valmimisaeg on 2021. aasta kevadel. Mõlemad sõidavad veeldatud maagaasiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele