Uue laeva nimeks saab Costa Toscana ja seal on 2661 kajutit. See on esimene laev, mille ehitamisel läheb käiku tehasliin kogu uues pikkuses, esimest korda kasutatakse ka plasmalõikusmasinat.
„See seade on üks märkimisväärsemaid meie terasehalli 100 miljoni euro suurusest investeeringust,“ teatas Meyer Turku laevatehas. Kogu investeerimisprogramm ulatub 200 miljoni euroni. Raha kulus ka töökohtadele, seadmetele ja IT-süsteemile, ka palkas tehas juurde 200 töötajat.
„Meil on ikka veel oskustöötajatest puudus ja oleme valmis välja koolitama inimesi, kellel veel laevaehituses kogemust pole,“ märkis laevatehase tegevjuht Jan Meyer.
Tema sõnul on Turu laevatehasel ees pikk ja ennustatav tulevik, sest tellimusi on ees 2025. aastani.
Costa Cruisese esimene laev Costa Smeralda saab valmis oktoobris, teise laeva valmimisaeg on 2021. aasta kevadel. Mõlemad sõidavad veeldatud maagaasiga.