Pakirobotite tootja AS Cleveron teenis mullu 48 miljoni eurose käibe juures 7,6 miljonit eurot tegevuskasumit. Ettevõtte müügitulu kasvas seejuures tunamullusega võrreldes üle nelja korra, kasum aga lausa kümme korda. Eelmise aastaga tehti rohkem käivet, kui kõigi varasemate tegutsemisaastatega kokku.
Viimastel aastatel on Cleveron väga kiiret tõusu teinud - 2017. aastal oli ettevõtte müügitulu 11,22 miljonit, mis oli aasta varasemast 3,5 korda suurem, ja tegevuskasum 0,78 miljonit eurot.
Juhatus kirjutab värskelt Äripäeva Infopanka laekunud majandusaasta aruandes, et mullu keskendus Cleveron globaalse turuhaarde suurendamisele. Selle peamiseks põhjuseks nimetab juhatus e-kaubanduse kasvust tulenevaid väljakutseid, mis mõjutavad kaupmehi kõige tugevamini.
Mullu investeeriti kokku 6,5 miljonit eurot (2017. aastal 1,9 miljonit eurot). Majandusaasta põhiliseks investeeringuks sai arendus- ning tootmishoone laiendus 3000 ruutmeetrilt 10 500 ruutmeetrini.
Artikkel jätkub pärast reklaami
E-kaubanduse mahtu maailma jaekaubanduses hinnatakse 2019. aastal ligi 3 triljonile eurole ning ka järgmistel aastatel prognoositakse kasvu keskmiselt 16% aastas, viidatakse aruandes.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti energiasüsteem seisab teelahkmel, kus ühelt poolt on surve vähendada kasvuhoonegaaside emissioone ning teisalt tagada varustuskindlus ja konkurentsivõime rahvusvahelisel turul. Taastuvenergia areng on vältimatu samm, kuid seda saadab küsimus: kas meie sõltuvus välismaistest tehnoloogiatest ei suurene veelgi? Paneelid, inverterid ja akud vajavad materjale ning tootmisvõimsusi, mida Euroopas napib. Samas pakub taastuvenergia mitmeid strateegilisi eeliseid.