Autor: Tööstusuudised.ee • 2. aprill 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti toidusegude valmistaja kaasab ühisrahastusega vahendeid ekspordiks

Boost Yourself tooted.
Foto: Boost Yourself
Looduslike toidusegude valmistaja Boost Yourself on üks esimestest Eesti toiduainetootjatest, kes kaasab ühisrahastuse toel vahendeid välisturgudele sisenemiseks ja tooteportfelli laiendamiseks.

Kui varem on ühisrahastus olnud peamiselt tehnoloogiaettevõtete ja idufirmade pärusmaa, siis nüüd on liikunud investeerimishuvi ka teistesse valdkondadesse. Senini on ühisrahastuskampaaniad Eesti toiduainetööstuses on jäänud pigem 100 000 euro piiresse. Kõige edukam on olnud Siidrikoda, kes kaasas üle 900 000 euro, teatas ettevõte.

Boost Yourself ühisrahastuskampaania on Eesti toiduainetööstuse ettevõtete seas üks suuremaid, kaasata soovitakse kuni 300 000 eurot. Ettevõtte tegevjuhi Teet Torimi sõnul julgustas ühisrahastust kaaluma investorite kasvav huvi toiduainetööstus vastu. “Viimase aasta jooksul on nii mõnedki toiduainetööstused just läbi nii leidnud vahendeid oma tulevikuplaanide elluviimiseks, mis andis indu meilegi,“ lisas ta.

Ühisrahastuse tulemusena soovib Boost Yourself kaasata kuni 300 000 eurot, millest ligi pool investeeritakse Iirimaa turule sisenemiseks. Esmalt plaanib ettevõte kasvatada Iirimaal müügitulemusi läbi e-poe ja seejärel liikuda toodetega jaekettidesse. Aastaks 2020 soovib ettevõte saavutada 10% turuosa. Teine osa investeeringust on planeeritud tooteportfelli täiendamisse.

Iirimaa näitab häid tulemusi

„Iirimaa võib olla paljude jaoks üllatav sihtriik, kuid müügitulemused näitavad just Iirimaalt rohkesti tellimusi ja ka kordusoste. Oleme enam kui poole aasta jooksul teinud uuringuid ja eeltööd, et leida võimalusi turu sisse töötamiseks. Iirimaa turule jõulisemalt sisenemise teeb lihtsamaks ka inglise keele ja euro kasutamine,“ selgitab Torim fookusturu valiku tagamaid.

Kampaania juhtinvestor Kristjan Raude selgitas, et otsib ettevõttesse investeerides head toodet ja veel paremat meeskonda, kes tooted maailmaturule viib. “Boost Yourselfis on olemas mõlemad: elu muutev toode ja võimekas meeskond. Teades, milliseid tooteid on meil tarbijatena võimalik varsti osta, olen nende edus veendunud,“ selgitas ta. „Elame ju ainult korra. Ise soovin elada vähemalt saja-aastaseks, kuid kõrge ea täiel rinnal nautimiseks vajan head tervist – Boost Yourself aitab mul seda saavutada,” lisas Raude.

Boost Youself ootab huviavaldusi investeerimiseks Fundbeami keskkonnas 26. aprillini. Kampaania juhtinvestorid on Kert Keskpaik ja Kristjan Raude.

Looduslike supertoidusegude tootja Boost Yourselfi segusid on müüdud tänaseks enam kui 40sse riiki üle maailma, hinnanguliselt on kokku segudega boostitud umbes 1,5 miljonit smuutit. Ettevõtte enam kui kolme aasta käive on kokku 964 000 eurot.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077