PRFoodsi selle aasta novembri auditeerimata konsolideeritud käive kahanes 10,5% ehk 1,0 miljoni euro võrra, võrreldes eelmise aasta novembriga.

- PRFoodsi aktsionäride koosolek.
- Foto: Andras Kralla
Ettevõtte teatel oli käibe langus prognoositav, kuna PRFoods vähendas madala marginaalsusega Norra lõhe vahenduskaubandust teistele kalatöötlejatele ning keskendub oma toodete, sh värske kala otsemüügile klientidele.
PRFoodsi novembri käive oli 8,6 miljonit eurot. Müüdud kogus kahanes 785 tonni ehk 44,7% võrra.
Novembri käive jagunes suuremate sihtturgude lõikes järgnevalt: Soome 6,1 miljonit eurot, Suurbritannia 1,1 miljonit eurot, Eesti 0,6 miljonit eurot, Läti 0,2 miljonit eurot, Kreeka 0,2 miljonit eurot, Prantsusmaa 0,1 miljonit eurot, Itaalia 0,1 miljonit eurot ja Belgia 0,1 miljonit eurot. Ülejäänud käive 0,1 miljonit eurot moodustub ekspordist erinevatesse riikidesse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Suurim käibe kahanemine oli novembris kala ja kalafilee tootegrupis 0,7 miljonit eurot ehk 15,7% võrdluses eelmise aastaga. Käive kahanes ka kuum- ja külmsuitsutatud toodete grupis 0,2 miljonit eurot ehk 4,9% ning jäi võrreldes eelmise aastaga samale tasemele muude kalatoodete grupis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Energiaturg on murdepunktis. Taastuvenergia kiire kasv, võrkude piiratud läbilaskevõime ja desünkroniseerumine Venemaa elektrisüsteemist on viinud Eesti energiasüsteemi Euroopa sagedusalasse ja tänu sellele oleme ettearvamatu naabri elektrisüsteemist sõltumatud. Samas peame koos naabrite Läti, Leedu ja Soomega hoidma energiasüsteemi toimimas ja panustama rohkem varustuskindluse tagamiseks. Tuleb mitte ainult rääkida muutustest, vaid ehitada süsteeme, mis on juhitavad ja mis võimaldavad ettevõtetel uues reaalsuses raha teenida, riske vähendada ja energiat targalt juhtida.