• 17.12.18, 10:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PRFoodsi käive kahanes

PRFoodsi selle aasta novembri auditeerimata konsolideeritud käive kahanes 10,5% ehk 1,0 miljoni euro võrra, võrreldes eelmise aasta novembriga.
PRFoodsi aktsionäride koosolek.
  • PRFoodsi aktsionäride koosolek.
  • Foto: Andras Kralla
Ettevõtte teatel oli käibe langus prognoositav, kuna PRFoods vähendas madala marginaalsusega Norra lõhe vahenduskaubandust teistele kalatöötlejatele ning keskendub oma toodete, sh värske kala otsemüügile klientidele.
PRFoodsi novembri käive oli 8,6 miljonit eurot. Müüdud kogus kahanes 785 tonni ehk 44,7% võrra.
Novembri käive jagunes suuremate sihtturgude lõikes järgnevalt: Soome 6,1 miljonit eurot, Suurbritannia 1,1 miljonit eurot, Eesti 0,6 miljonit eurot, Läti 0,2 miljonit eurot, Kreeka 0,2 miljonit eurot, Prantsusmaa 0,1 miljonit eurot, Itaalia 0,1 miljonit eurot ja Belgia 0,1 miljonit eurot. Ülejäänud käive 0,1 miljonit eurot moodustub ekspordist erinevatesse riikidesse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Suurim käibe kahanemine oli novembris kala ja kalafilee tootegrupis 0,7 miljonit eurot ehk 15,7% võrdluses eelmise aastaga. Käive kahanes ka kuum- ja külmsuitsutatud toodete grupis 0,2 miljonit eurot ehk 4,9% ning jäi võrreldes eelmise aastaga samale tasemele muude kalatoodete grupis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.09.25, 11:21
Kuidas valida ettevõttesse õige riiulisüsteem?
Olgu tegu väikese laoruumiga või suure logistikakeskusega – sobiva riiuli leiab igasse keskkonda. Õige valiku tegemisel tuleb arvestada mitmete teguritega, näiteks hoiustatavate esemete kaalu ja ruumi eripäradega. Siin on mõned praktilised soovitused, mis aitavad sobiva riiuli leida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele