PRFoodsi selle aasta novembri auditeerimata konsolideeritud käive kahanes 10,5% ehk 1,0 miljoni euro võrra, võrreldes eelmise aasta novembriga.

- PRFoodsi aktsionäride koosolek.
- Foto: Andras Kralla
Ettevõtte teatel oli käibe langus prognoositav, kuna PRFoods vähendas madala marginaalsusega Norra lõhe vahenduskaubandust teistele kalatöötlejatele ning keskendub oma toodete, sh värske kala otsemüügile klientidele.
PRFoodsi novembri käive oli 8,6 miljonit eurot. Müüdud kogus kahanes 785 tonni ehk 44,7% võrra.
Novembri käive jagunes suuremate sihtturgude lõikes järgnevalt: Soome 6,1 miljonit eurot, Suurbritannia 1,1 miljonit eurot, Eesti 0,6 miljonit eurot, Läti 0,2 miljonit eurot, Kreeka 0,2 miljonit eurot, Prantsusmaa 0,1 miljonit eurot, Itaalia 0,1 miljonit eurot ja Belgia 0,1 miljonit eurot. Ülejäänud käive 0,1 miljonit eurot moodustub ekspordist erinevatesse riikidesse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Suurim käibe kahanemine oli novembris kala ja kalafilee tootegrupis 0,7 miljonit eurot ehk 15,7% võrdluses eelmise aastaga. Käive kahanes ka kuum- ja külmsuitsutatud toodete grupis 0,2 miljonit eurot ehk 4,9% ning jäi võrreldes eelmise aastaga samale tasemele muude kalatoodete grupis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti tööstus seisab silmitsi väljakutsega, mille mõju ulatub pea igasse sektorisse – oma valdkonna tõelisi spetsialiste ning oskustöölisi lihtsalt ei jätku. Hansavest ühendab juba aastaid tööjõupuuduses vaevlevad Eesti ettevõtteid ja kolmandatest riikidest pärit spetsialiste ning on värbamises sammu kaugemale astunud – appi on tulnud tehisintellekt, millel on igapäevatöös kanda suur ja oluline roll.