15.–20. septembril Münchenis toimuv pagaritööstuse mess IBA 2018 keskendub kolmele põhitrendile.

- Pagaritööstuse messil IBA osaleb enam kui 1300 eksponenti ja ligi 80 000 külastajat. Foto: GHM
Pagari-, kondiitri- ja suupistetööstuse maailmamess IBA haarab enda alla kokku 12 messihalli, mida võiks võrrelda 18 jalgpallistaadioniga, ütles messi pressiesindaja Patrik Hof hiljuti Tallinnas toimunud pressiüritusel. Tema sõnul külastab IBAt igal aastal pea 80 000 inimest ja messil on väljas üle 1300 eksponendi. Messil tehakse ülevaade sektori uudistoodetest ja toimuvad ka virtuaalsed ekskursioonid pagariäridesse.
Vaata lisa
IBA 2018 Rahvusvaheline pagari-, kondiitri- ja suupistetööstuse maailmamess, toimub 15.–20. septembril Müncheni messialal. Vaata lisa
siit.
Hofi sõnul on tänavusel messil aga kolm läbivat teemat, millele tähelepanu pööratakse. “Meie jaoks ja ilmselt ka ülemaailmselt on trend kogu koduväline turg. Saame messil näidata kogu seda protsessi, mis puudutab to-go’d ehk kaasa võtmist. Tahame kondiitri- ja pagaritööstusele esitleda erinevaid võimalusi sellega seoses,” rääkis Hof.
Digilahendused tulekul
Teine suur trend ja teema on digitaliseerimine. “Tänapäeval on meil pagarikodades toimumas põnev digitaliseerimise revolutsioon, siin me räägime näiteks digitaalsest ahjust jne. Tahame esitleda kõiki neid seadmeid, mida saab omavahel ühendada,” jätkas ta.
Hof lisas, et ilmselt saame juba järgmisel IBA messil, mis toimub 2021. aastal, rääkida pagarikodade täielikust ühenduvusest. “Praegu on meil väikesed üksikud digilahendused, aga me juba näeme, et 2021. aastal me võiksime rääkida bakery 4.0st, kus tellimusi täidavad juba droonid.”
“Kolmas oluline teema on messil pakendamise teemad ja lahendused. Me soovime näidata nii väikestele kui suurematele firmadele lahendusi, mis aitavad toote värskena hoida,” märkis Hof.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Mida põlvkond edasi, seda rohkem on elektrimootoriga tõstukil eeliseid sisepõlemismootoriga tõstuki ees.