• 14.06.18, 13:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pärnu vineeritehase esimesed tooted on jõudnud tellijateni

Pärnu Metsä Woodi tehase katsetootmine käib ning juuni algul tarniti esimesed koormad vineeri juba ka klientideni Soomes, Austrias ja Türgis.
Pärnu tehase esimene tootmisleht.
  • Pärnu tehase esimene tootmisleht. Foto: Metsä Wood
Pärnu tehases toodetakse Soome kaskede spoonist vineeri – Soome Äänekoski tehasest tuuakse spoonilehed ning töödeldakse Pärnus vineeritoodeteks, teatas ettevõte. 
„Esimesed kasespoonid tarniti Äänekoskist Pärnusse veebruaris – oleme tegelenud test-tootmisega juba sellest ajast. Esimesed toodangupartiid valmisid oma tarbeks, et kvaliteedis veenduda,“ ütles Pärnu Metsä Woodi tehase juht Kaarel Tali. „Tänaseks tuuakse Pärnusse Äänekoski tehasest spooni paarsada kuupmeetrit nädalas ning oleme juba saatnud esimesed valmistooted klientidele Soomes, Austrias ja Türgis. Tehase täisvõimsusel tööle hakkamisel hakkab Soomest tulema 10 koormat spooni iga päev, tehase tootmismaht hakkab olema 50 000 m3 vineeri aastas.“
„Praeguseks oleme palganud 65 tootmistöötajat, juunis alustab uus 11-liikmeline töötajate grupp. Uute töötajate alustamine tähendab esmalt teoreetilist väljaõpet, sealhulgas tööohutusalane ning seejärel praktilist koolitust. Abiks on meil ka Soome väljaõppemeeskond, kes jagavad kogemusi masinate paigaldamisel, nendega töötamisel ning on abiks koolitamisel,“ rääkis Kaarel Tali.
Kasevineeritehase Pärnus on osa Metsä Woodi 100 miljoni euro suurusest investeerimisprogrammist, Pärnu tehase rajamisse investeeris kontsern 55 miljonit eurot. Pärnu tehas on keskkonnasäästlik ja kasutab parimat ELis saadaolevat tehnoloogiat (BAT).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.02.25, 16:56
Elektriautod versus hübriidid: kas hinnavahe on kadumas? Opel tõi turule üllatava lahenduse
Kui seni on elektriautod olnud märgatavalt kallimad kui hübriidajamiga sõidukid, siis Opel seab uue standardi, tuues turule uue Frontera, kus nende kahe ajamitüübi hinnavahe on minimaalne. Kas see tähendab, et elektriauto valimine on nüüd lihtsam kui kunagi varem?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele