Mehitamata maismaasõidukite tootja ning tarkade robotlahenduste arendaja Milrem Robotics alustas kampaaniat 15-20 inseneri värbamiseks ning hakkab uue ärisuunana pakkuma tootearenduse teenust.

- Kuldar Väärsi
- Foto: Raul Mee
„Keskendume keerulisematele projektidele, kus saame rakendada laiemat kompetentsi mehaanikast tehisintellektini,“ kirjeldas ettevõtte juht Kuldar Väärsi uut ärisuunda pressiteates. „Alustame projekti nõuete analüüsimisest ja kontseptsiooni arendusest, arendame välja süsteemi, prototüübime selle ning lõpetame testimise ja hindamisega,“ lisas ta.
Ettevõttel on juba täitmisel lepingud, mis sõlmitud Eestist ja USAst pärit klientidega. Tootearenduse müük toimub Milrem Engineering kaubamärgi alt.
„Eesmärk on olemasolevat kompetentsi ära kasutada ning oluliselt kasvada. Juba sel aastal otsime meeskonda juurde 15-20 inseneri,“ sõnas Väärsi. Hetkel töötab ettevõttes 41 inimest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Milrem Robotics on paremini tuntud kui mehitamata tarkade lahingsüsteemide tootja. Ettevõtte põhitoode on mehitamata maismaasõiduk THeMIS, mis võib lahinguväljal täita väga erinevaid ülesandeid. THeMIS saab transportida sõdurite varustust, ent sellele saab integreerida ka keerukaid relvasüsteeme.
Viimase aasta jooksul on ettevõte aina enam keskendunud ka kommertsturule mõeldud lahenduste ning autonoomsuse arendusele. Tsiviilturu tarbeks on loodud mehitamata maismaasõiduk Multiscope.
Koostöös Päästeametiga arendatakse Multiscope’i pääste- ja tulekustutusoperatsioonide läbiviimiseks, kuid kasutusotstarbeid leiab ka põllumajanduses ja kaevandamises. Kommertssõidukeid turustatakse läbi ettevõtte Sinrob Commercial OÜ.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.