• 07.08.17, 10:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BLRT Grupi ujuvdokk alustas Montenegrost koduteed

Mullu juunis BLRT soetatud ujuvdokk alustas augusti algul teekonda Klaipedasse, kus see paigaldatakse grupile kuuluvasse Western Shipyardi laevatehasesse, teatas BLRT.
BLRT uus ujuvdokk.
  • BLRT uus ujuvdokk.
  • Foto: BLRT
BLRT Grupp ostis 235 meetrit pika ja 53 meetrit laia ujuvdoki Montenegros asuvalt Adriatic Shipyard Bijela laevatehaselt. "Uus dokk on Baltimaade suurim. See avab laevaomanikele ja laevatehasele uued võimalused Panamax-suuruses laevade remontimiseks ja moderniseerimiseks," kommenteeris Western Shipyardi peadirektor Arnoldas Šileika.
Ujudvokk, mis kaalub 11 000 tonni, veeti transportimiseks 110 000-tonnise kandevõimega hiiglasliku üliraskete veoste (näiteks avamere nafta- ja gaasipuurplatvormid) aluse Dockwise Vanguard pardale. Ülikeeruline laadimisoperatsioon kestis 11 tundi. Pärast 3825miilist rännakut jõuab dokk augusti lõpus Klaipedasse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 09:00
Tark energiajuhtimine: lahendus volatiilsele turule ja raugevale investeeringu tasuvusele
Päikeseenergia tootmise hoogsa lisandumise tulemusena on energiaturul tekkinud olukord, kus päikesepaisteliste ilmadega langevad elektrihinnad sageli nullilähedaseks või lausa negatiivseks. Seetõttu on viimastel aastatel päikeseparkide investeeringute tasuvus oluliselt vähenenud. See valmistab enim probleeme päikeseparkidele, mille kõrval puudub tarbimine või salvestuslahendus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele