• 08.09.16, 11:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Joogitootjate TOP3: kolmanda koha tõi toote kvaliteet

Mullu avaldatud TOPi kuuendalt kohalt tänavu kolmandale kerkinud Saaremaa Vesi OÜ ärikasum kasvas aastaga 37% ehk 84 000 euro võrra.
Saaremaa vesi
  • Saaremaa vesi
  • Foto: Julia-Maria Linna
Tegevjuhi ja ühe omaniku Meelis Lonni sõnul tagas tulemuste positiivsuse kvaliteetne toode ning raske ja sihikindel töö.
Lonni hinnangul võib tulemustega igati rahule jääda, sest veetootja jaoks on olnud viimastel aastatel suhteliselt head suved. “2014. aasta oli eriti hea, aga kui pole sooja, siis pole ka müüki,” nendib ta, lisades, et kui tänavu ollakse eelmise aasta tulemustega samas graafikus, on juhatus rahul.
Joogitootjate TOPi III koht
Saaremaa Vesi OÜ
Villib ja turustab joogivettAsutatud 1998Omanikud Meelis Lonn ja Siiri LonnKäive 2015. aastal 1,45 mln eurot, vähenes aastaga 9,3%Ärikasum 2015. aastal 0,31 mln eurot, kasvas aastaga 37%Rentaablus mullu 21,25%, sellega joogitootjatest edukaimTöötajaid 12
Joogitootjate TOPi näed tervikuna SIIN
Saaremaa Vesi on turul olnud juba üle 15 aasta ning investeeringuid teeb ettevõte jooksvalt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

“Uuendame pidevalt oma tootmisseadmeid, sest nad kuluvad. Uusi seadmeid soetame vastavalt vajadustele ja võimalustele,” räägib tegevjuht. “Eks muidugi üritame pidevalt töömahtu kasvatada, aga uute toodetega meil Eestis praegu kavas välja tulla ei ole. Pigem rõhume praegu kodumaal sidrunivee müügile.”
Villitav vesi pärineb Saaremaalt Viidumäe Looduskaitseala põhjaveest. Valmistatakse kolme sorti toodet erinevas taaras: naturaalne gaseerimata vesi, nõrgalt gaseeritud vesi ning sidrunimaitseline nõrgalt gaseeritud vesi.
Autor: Gerli Ramler, kaasautor

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele