Milremi juhatuse esimehe Kuldar Väärsi sõnul alustab ettevõte tänavu viimases kvartalis mehitamata roomikute väikesemahulist tootmist.
- Milremi juhatuse esimees Kuldar Väärsi. Foto: Eiko Kink
„Milrem liigub oma tegevustega plaanipäraselt. Alustame selle aasta viimases kvartalis väikesemahulist tootmist. Tegemist on testsõidukitega, mis lähevad juba sihtriikidesse kasutajapoolsete testide sooritamiseks. Nende testide tulemusena saame viimistleda juba täpselt kasutaja vajadustele sobilikud tooted. Erinevates riikides on erinevad nii tehnilised kui kasutustingimused,“ ütles Väärsi tööstusuudised.ee-le.
Väärsi märkis, et hetkel ei saa veel avalikult neid riike nimetada, sest kokkulepete sõlmimine on pooleli. „Saab aga öelda, et järgmisel aastal on vähemalt kolmes või isegi neljas riigis Milremi UGVd testimisel.“
Tööstuse Äriplaan 2017
Kuldar Väärsi esineb 11. oktoobril konverentsil
Tööstuse Äriplaan 2017, kus räägib pikemalt Milremi ootustest ja plaanidest järgmisel aastal ning kaugemas tulevikus.
Tutvu konverentsi
täpsema programmiga ja
registreeri aegsasti.
Ka USA on Milremi jaoks oluline turg. „USA on kindlasti meie jaoks väga oluline ja väga suure potentsiaaliga turg. USA armee on käivitamas programmi SMET (Squad Maneuvre Equipment Transport), mille raames hangitakse kokku rohkem kui 2000 mehitamata maismaasõidukit. Ilmselt jaguneb see kogus küll erinevate tarnijate vahel, kuid tegemist on kindlasti väga olulise hankega,“ sõnas Väärsi ja lisas, et Milremi võimalused selles hankes osalemiseks on head.
Ettevõtte sõnul jääks roomikute tootmine vähemalt osaliselt tulevikus Eestisse. „Kindlasti jääb osa tootmist Eestisse. Samas on erinevates riikides läbirääkimised käimas ka teistsuguste lahenduste üle, kus vähemalt lõppkomplekteerimine toimuks juba sihtriigis,“ ütles Väärsi.
NB! Pikemat intervjuud Kuldar Väärsiga saab lugeda 30. augustil Äripäeva vahel ilmuvast Tööstuse kuukirjast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.