• 06.04.16, 10:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbija tahab pakendilt kaloreid jälgida

Toidukaupade pakendite suurust mõjutab see, et üha rohkem on ühe- ja kaheliikmelisi leibkondi, mistõttu muutuvad kogused väiksemaks ja kasvab taassuletavate ning portsjonitena avatavate pakendite tähtsus.
ASi Valio Eesti turundus- ja tootearendusdirektor Krista Kalbin tulevikus liigutakse väiksemate pakendiformaatide poole.
  • ASi Valio Eesti turundus- ja tootearendusdirektor Krista Kalbin tulevikus liigutakse väiksemate pakendiformaatide poole.
  • Foto: Raul Mee
ASi Valio Eesti turundus- ja tootearendusdirektori Krista Kalbin märkis, et Eestis väiksemate pakendite eelistamise trendi piimatoodete sektoris siiski näha pole. "Endiselt müüakse enamik meie piimatoodetest suurpakendites, poolest kilost kuni kahekiloste kogusteni,“ ütles ta.
Samas on ostjal Kalbini sõnul pakenditele palju ootusi. "Näiteks suurenevad tarbija ootused toiduohutusele ja -hügieenile, mis suunab arendust selles suunas, et pakendid oleksid taassuletavad ning portsjonitena avatavad ja kasutatavad." Samuti on Kalbini sõnul oluline märksõna keskkonnasäästlikkus. "Tulevikus kasvab ilmselt taaskasutatavate ja biolagunevate pakendite osakaal,“ märkis ta. 
Kalbini sõnul kasvab ka tarbija ootus, et tootja pakuks lahendusi, mis võimaldaksid toiduportsjoneid ja selles olevaid kaloreid lihtsamalt jälgida. Teiste riikide kogemusi ja prognoose vaadates usub Kalbin, et tulevikus liigutakse väiksemate pakendiformaatide poole. "Peamised põhjused on demograafilised, tarbija ootuste ja tarbimissituatsioonide muutused,“ märkis ta. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Pikemalt loe Äripäevast
Autor: Äripäev.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele