„Veebruari ja märtsi müügitulemuste põhjal saame tõesti kinnitada, et osa Eesti transpordiettevõtteid on oma tankimiskorraldust muutnud ja alustanud või suurendanud tankimist Lätis, Leedus või Poolas,“ kinnitas Migur. Ta ütles, et väga detailselt ei ole börsiettevõtte tütarfirmana võimalik müürinumbreid kommenteerida, aga diislikütuse liitreid, mida varem tangiti Eestis, kuid nüüd enam mitte, saab kokku sadades tuhandetes liitrites.
Transpordiettevõtted, kes opereerivad Lõuna-Euroopa suunal, otsivad Miguri sõnul aktiivselt võimalusi vähemalt osaliselt oma tankimise viimiseks riikidesse, kus diislikütuse liitrihind on rohkem kui 10 s/l kohta odavam. „Hetkel kehtiva diislikütuse hinnataseme juures tähendab see transpordiettevõtetele olulist kokkuhoidu peamiselt kulukomponendilt,“ nentis ta.
Loe pikemat lugu Äripäeva teemaveebist Logistiksuudised.ee.
Meelis Migur esineb 27. aprillil ka kütuseturu aastakonverentsil, kus analüüsib TNS Emori poolt läbiviidud kütuseturu uuringut.