Coca-Cola on omale võtnud eesmärgi muuta piim miljardi dollari brändiks.

- Coca-Cola sukeldub piimaärisse.
- Foto: EPA
Ettevõte on jõud ühendanud
USApiimatootjatega, loomaks filtreeritud, kõrge proteiinitasemega, madala suhkrutasemega ning laktoosivaba disainerpiima Fairlife. Pudeli hind on ligi 4 dollarit, mis on tavapiima hinnast kaks korda rohkem. Oma esimesel müügiaastal teenis Fairlife ligi 90 miljonit dollarit müügitulu, vahendab Bloomberg.
Piim on üks
Coca-Cola hiljutisi katseid, et kompenseerida üha vähenevast limonaaditarbimisest tulenevat kasumi langust. Coca-Cola usub, et ettevõtte jõupingutused tasuvad ära ning nende toode kogub üha enam populaarsust.
Juba aastakümneid on USA piimatööstus pidanud vaeva nägema, et inimesed huvituksid piima joomisest, kuna üha rohkem on hakatud tarbima taimseid jooke nagu soja- ja mandipiim. USA põllumajandusministeeriumi andmetel kukkus piima joomine 2013. aastal 71 liitrile inimese kohta. Piima tippaeg oli 1945. aastal, kui keskmine ameeriklane tarbis ligi 158 liitrit piima aastas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Karastusjoogihiid ei kavatse Coca-Cola Venturing and Emerging Brandsi haru juhi Scott Uzzelli sõnul piimatootjate tegevusse sekkuda. “Nemad teavad piimatoodetest rohkem kui keegi teine ning meie tunneme tarbijaid,” märkis ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.