A Le Coq õlletehase juhi Tarmo Noobi sõnul annab käsitööõllesid tootvate väiketootjate buum suurtootjatele uusi võimalusi ja ka A Le Coq plaanib tulevikus panna rõhku eriõllede segmendile.

- A Le Coqi juht Tarmo Noop.
- Foto: Eiko Kink
„Väikeõlletehased Eestis on kindlasti muutnud õlleturgu, selle maitseid ja, kui nii võib öelda, ka värvi. Kindlasti võib väita, et nad on rikastanud õlleturgu ning aidanud muuta tarbijaid rohkem vastuvõtlikuks ka uutele õlletüüpidele ja maitsetele,“ ütleb Tarmo Noop.
Noop lisas, et 2014. aastal oli väikeõlletehaste summaarne turuosa 0,5% kogu õlleturust ja 2015. aastal 0,75%. „Numbrid on iseenesest väikesed, aga tõus oli 50%. See, kui suure turuosa nad võivad tulevikus Eestis moodustada, sõltub nii neist endist kui ka suurtest tehastest,“ jätkas Noop.
„Mina näen asja nii, et tegelikult väikeõlletehaste buum annab ka suurtele täiesti uusi võmalusi ja kindlasti plaanime tulevikus oluliselt rohkem rõhku panna eriõllede segmendile,“ sõnas A Le Coqi juht.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Seega kindel on see, et eriõllede turg tulevikus saab olema vähemalt 10%, kui suur osa sellest aga kuulub väikeõlletehastele, ei oska ennustada,“ märkis Noop.
Väiketootjate turuprognoosidest saab lähemalt lugeda
SIIT.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.