Konkurentsitihedat turgu ei pea kartma, kui leida toode, millega eristuda.

- Salon+ juuksurisalongiketi juht Helena Lõhmus
- Foto: Eiko Kink
Isegi olukorras, kus turul on palju konkureerivaid tooteid, leiab võimalusi, millega klienti üllatada, olgu selleks toote sisu, pakend või turundus, kirjutab 29. oktoobri Äripäev tööstuse rubriigis.
Eestist pärit rahvusvaheliseks brändiks kujunenud RICHi juuksehooldustooteid kasutavad ka rahvusvahelised staarid. Salon+ juuksurisalongiketi juht Helena Lõhmus rääkis Tallinna ettevõtluspäeval, et julguse minna oma juuksehooldusbrändiga laia maailma andis ettevõtte 22aastane kogemus. "22 aastat tagasi pandi alus Salon+ juuksurisalongile. Oleme kasutanud tuhandeid juuksehooldusvahendeid 20-30 eri brändilt,“ rääkis Lõhmus rahvusvahelisele eduloole eelnenust.
Lähemalt loe portaalist
aripaev.ee.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.