Kalatoodete tootja PRFoodsi 2015. aasta kolmanda kvartali auditeerimata konsolideeritud käive kasvas 13,3 protsenti 11,4 miljoni euroni. Üheksa kuu auditeerimata käive kasvas 5,1 protsenti 33,1 miljoni euroni.
Suurim käibekasv tuli kuum- ja külmsuitsutatud tootegruppidest kokku 775 000 eurot ehk +6,2% ning kala ja kalafilee tootegrupist kokku 747 000 eurot ehk +6,0%, teatas ettevõte börsile. Muude kalatoodete käive kasvas 291 000 eurot ehk +4,6%. Muud müügid 2014. aastal, 0,2 miljonit eurot, olid seotud tuludega lõpetatud valdkondadest.
Kliendi segmentidest lähtuvalt kasvas käive hulgimüügi sektoris kokku 1,85 miljonit eurot ning jaeturu sektoris kokku 517 000 eurot. Hulgimüügi sektoris oli kasv +53,8% ja jaeturu sektoris vastavalt +3,0%. Käive langes HoReCa sektoris kokku 723 000 euro ulatuses ehk -6,9%.
2015. aasta 9 kuuga kasvas käive Soome turul kokku 2,14 miljoni euro ulatuses ehk +7,8%. Soome käibe osakaal PRFoods 2015. aasta 9. kuu kogukäibest moodustas 89,3%, mis on võrrelduna eelmise aasta sama perioodiga 2,3 protsendipunkti võrra kasvanud.
Seotud lood
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.