Autor: Mari Mets • 8. september 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Leiburi plaan: tõsta leiva populaarsus tuhast
Kuigi koduturul näeb Leiburi juht Asso Lankots järgmisel aastal väikest kasvu, tuleb investeerida korralikult turundusse, et populaarsust kaotanud leiva ja saia müügist ka kasumit teenida.
Lankotsi sõnul on Leiburi üks suuremaid probleeme praegu traditsioonilise pakendatud leiva-saia turu pidev langus.
„Meie suurim väljakutse uuel aastal on see, kuidas meie pidevas languses olev valdkond jälle tarbijatele atraktiivseks teha. Need väljakutsed on rohkem müügi, turunduse ja tootearenduse valdkonnast. Äriliselt on muidugi samuti kasumlikkuse hoidmine järjest suurem väljakutse,“ ütles ta.
Loe edasdi Äripäevast.