Kuigi koduturul näeb Leiburi juht Asso Lankots järgmisel aastal väikest kasvu, tuleb investeerida korralikult turundusse, et populaarsust kaotanud leiva ja saia müügist ka kasumit teenida.
Lankotsi sõnul on Leiburi üks suuremaid probleeme praegu traditsioonilise pakendatud leiva-saia turu pidev langus.
„Meie suurim väljakutse uuel aastal on see, kuidas meie pidevas languses olev valdkond jälle tarbijatele atraktiivseks teha. Need väljakutsed on rohkem müügi, turunduse ja tootearenduse valdkonnast. Äriliselt on muidugi samuti kasumlikkuse hoidmine järjest suurem väljakutse,“ ütles ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
ASi Leibur emaettevõtte Vaasan Group Oy omanik Lion Capital müüb oma osaluse Põhjamaade suurmate toiduettevõtete hulka kuuluvale Rootsi ühistule Lantmännen.
Leivatootja AS Leibur sulgeb juuli lõpus oma Tartu tehase ja koondab seal töötanud paarkümmend inimest, ütles ettevõtte tegevjuht Asso Lankots Ärilehele.
Siseturust lähtudes mõjutab kohalikke toidutootjaid rahvastiku vähenemine, mis võib põhjustada toidutööstuse kogukäibe ja -kasumi langust, ütles ASi Leibur juhatuse esimees Asso Lankots.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.