• 31.08.15, 17:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lahkus Kehra paberivabriku eksjuht Žanna Botvinkina

Kehra paberivabriku ning Horizon Tselluloosi ja Paberi ASi endine pikaajaline juht Žanna Botvinkina lahkus 29. augustil peale pikka haigust 71-aastasena, teatas ettevõte.
Botvinkina oli aastatel 1988 kuni 2006 Kehra tselluloosi- ja paberitehase direktor, Horizoni juhatuse liige ning ettevõtte nõukogu liige. Botvinkina omandas kõrghariduse 1966. aastal masinaehitusinsenerina ja asus Kehrasse tööle 1974. aastal, olles varem töötanud tselluloosi- ja paberitööstuses Tallinnas ja Kaliningradi piirkonnas. Juba Botvinkina vanemad töötasid tselluloosi- ja paberitööstuses, mis aitas kaasa tema karjäärivalikule.
Kui AS Kehra Paber nime kandnud riigiettevõte läks 1993. aastal pankrotti pidasid paljud investorid vabriku taaskäivitamist võimatuks. Botvinkina võitles tehase ja tootmise säilimise eest, otsides ettevõttele võimalikke ostjaid  Euroopast Aasiani. Selle tulemusena omandas ettevõtte Tolaram Group ning täna tuntakse Horizoni eduka, ekspordile suunatud paberivabrikuna. “Tema piiritu usk ettevõtte äriväljavaadetesse ja Kehra võimekusse osutada kogukondlikku tuge vabriku ülesehitamisel mängis määravat rolli vajalike investeeringute tegemisel Tolarami poolt. Tema sihikindlus ja pühendumus juhina oli erakordne. Ettevõttele ja meie personalile on see suur kaotus ning avaldame sügavat kaastunnet Žanna perekonnale ja lähedastele,” ütles Horizoni omanikfirma Tolaram Group Eesti juht Sonny Aswani.
Horizoni kontoris on avatud kaastundeavalduste raamat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Toostusuudised. ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 14:09
iguse mobiilne kaldaelekter muudab mängureegleid
Mobiilse kaldaelektri pistikupesa (iMSPO – igus Mobile Shore Power Outlet) näol on igus välja töötanud paindliku kaldatoite ühendussüsteemi, mida saab paigutada terminali mis tahes asukohta vastavalt laeva sildumiskohale. Lahendus, mis on juba kasutusel Hamburgi sadamas, pakub tõhusat ja kaasaegset alternatiivi traditsioonilistele kaldatoite süsteemidele. 2024. aastal pälvis iMSPO mere elektri- ja hübriidtoite Euroopa messil Amsterdamis reisi- ja kaubasadamate innovatsiooni aastaauhinna.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele