Eesti Energia klientide tagasiside ja e-kanalite kasutamise statistika kinnitab, et huvi elektritarbimise analüüsimise vastu on kasvamas.
Igakuiselt jälgib oma elektritarbimist Eesti Energia mobiiliäpi kaudu 12 000 klienti, Eesti Energia e-teenindust külastab aga oma elektritarbimise statistikaga tutvumiseks 25 000 klienti. Seda on 16% rohkem kui aasta tagasi.
Eesti Energia kodulehel 17 000 kodukliendi poolt antud tagasisidest selgub, et teadlik tarbimine on koduklientide jaoks kasvava olulisusega teema. Rohkem kui pooled klientidest kasutavad oma kodus igapäevaselt energiasäästunippe ja pea 45% klientidest on arutlenud oma lähedastega elektritarbimise juhtimise võimalusi. Üle poolte klientidest peab end aga põhimõttelisteks energiasäästjateks, kasutades elektriseadmeid võimalikult vähe.
„Elektritarbimise analüüsimise kasuks räägib juba ainuüksi asjaolu, et ka keskmises majapidamises, kus ei ole näiteks elektrikütet, võib targa tarbimise korral vähendada elektrikulusid 5-10%,” selgitab Eesti Energia tootearendusjuht Teet Kerem. Tema sõnul on mugavaimaks tarbimise jälgimise vahendiks Eesti Energia mobiiliäpp. Rohkem funktsioone pakub e-teeninduse tarbimisgraafik.
Seotud lood
Eleringil valmis Eesti elektrisüsteemi varustuskindluse aruanne, mis vaatab elektrivarustuse arenguid kuni 2031. aastani.
Eesti Energia alustab arenguprogramm Insenergia, mille raames saab 15 insenerialade tudengit teadmisi tipptehnoloogia valdkonnas.
Eesti Energia keskkonnainvesteeringud ulatusid 2014. aastal 28,5 miljoni euroni. Pea neljandik investeeringutest oli seotud õhuheitmete vähendamisega. Keskkonnatasusid maksti riigile 60,3 miljonit eurot.
Eesti kapitalil põhinev logistikaettevõte Via Express omab transporditeenuse osutamises enam kui 10-aastast kogemust. Ettevõte garanteerib klientidele täpsed tarneajad ning kauba kahjustamata kohalejõudmise. Nii tava- kui ka režiimikaupu vedavale Via Expressile on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.