Eesti joogitööstus Saku hakkas tootma säilitusainetevaba Lotte Limonaadi. Uue joogiga loodetakse tugevdada karastusjookide segmenti koduturul.
“Lotte Limonaadiga siseneb Saku karastusjookide segmenti ning teeme seda koostöös partner Lottemaaga,” ütles Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm. “Kavatseme lähiaastatel sellesse segmenti oluliselt panustada ja näeme Lotte Limonaadil potentsiaali tõusta Eesti eelistatumate karastusjookide sekka.”
Kadri Ärmi sõnul valitseb karastusjookide turul Eestis tugev konkurents, kus traditsioonilise maitsega limonaadid on koolajookide kõrval populaarsuselt teisel kohal. Lotte Limonaad on kauplustes saadaval 0,5l ja 1,5l plastpudelites.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saku Õlletehase müügimaht liitrites tõusis kolmanda kvartali lõpuks aasta varasemaga võrreldes 9 protsendi võrra. Samal ajal kui õlleturg jäi stabiilseks, vedas kasvu eelkõige maitsevesi.
Saku Õlletehas pälvis kolmandat aastat järjest kvaliteedimärgise “Vastutustundlik ettevõte”, millega tunnustatakse ettevõtte tegevust keskkonnasõbraliku toimimise, töökeskkonna parendamise, kogukonna kaasamise ning turukeskkonda panustamise nimel.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.