ABB avas Electroscandia Baltics Tallinna müügiesinduses esimese shop-in-shop kontseptsiooniga tooteesitlusala Baltimaades.
ABB Balti riikide juhi Bo Henrikssoni ütlusel on ABB shop-in-shop kantud ideest aidata kliente valikute tegemisel ja hõlbustada orienteerumist madalpingeseadmete laias tootevalikus.
„Meil on väga hea meel, et ABB otsustas oma esimese shop-in-shop tooteesitlusala sisse seada just Elektroskandia salongi,“ kommenteeris Elektroskandia Baltics juhatuse liige Timo Raimla.
Raimla selgitusel on ABB toodete näidisala väliskülgede tooteväljapanek mõeldud esmajärjekorras tööstuse, automaatika ja installatsiooni valdkonna elektriala spetsialistidele ning projekteerijatele. „Shop-in-shop siseruumi lahendused võiks aga huvi pakkuda ka maja ehitavale või korterit sisustavale inimesele, sisekujundajale ja disainerile. Usume, et tulevikus leiab ala kasutust ka väiksematele seltskondadele mõeldud minimesside ja koolituste korraldamisel,“ lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
10-ruutmeetrise elamut imiteeriva shop-in-shop siseruumis saab proovida ABB hooneautomaatikat ja pistikupesade ja -lülitite kasutusvõimalusi, katsetades valgustuse, kardinate ja muu elektroonika juhtimissüsteeme. Tooteala väliskülgedel on teemade kaupa paigaldatud valik ABB madalpingeseadmed. Väljapanekust leiab ka uudistooteid nagu leedvalgustite dimmerid, mis aitavad tõhusamalt kasutada leedvalgustite võimalusi, juhtmevabad lülitid ja dimmerid, mis on mõeldud paigaldamiseks kohtadesse, kuhu kaableid panna ei saa või ei soovitata, statsionaarne seinale paigaldatav Android telefoni laadimisjaam, uksetelefoni süsteem Welcome-M nii audio-kui ka videovalmidusega, kompaktne pistikupesa raadio paigaldamiseks kööki, vannituppa või väikestesse ruumidesse.

17 fotot
- Elektroskandia Baltics juhatuse liige Timo Raimla.
- Foto: Eiko Kink (Äripäev) ja Terje Lepp
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.