ABB andis Elektrilevile üle rekonstrueeritud Põltsamaa piirkonnaalajaama, mis muuhulgas kindlustab parema elektriga varustatuse lähedal asuvatele tööstusettevõtetele.
Elektrilevi võttis ABBlt vastu uuendatud Põltsamaa piirkonnaalajaama, mis varustab elektriga ligikaudu 3100 majapidamist ja ettevõtet. Ehitustööd maksid 1,05 miljonit eurot.
ABB alustas Põltsamaa piirkonnaalajaama ehitusega 2013.aasta suvel ning tööd lõppesid detsembris. Suuremateks töödeks olid jaotusseadmele uue hoone ehitus, uue jaotusseadme paigutus ja tööle rakendamine ning elektrivõrguga sidumine. Samuti demonteeriti vana jaotusseade koos hoonega.
Tänu uuele 10 kilovoldisele jaotusseadmele ja alajaamahoonele väheneb oluliselt ulatuslike elektrikatkestuste tõenäosus Jõgevamaal Põltsamaa linnas ning selle lähiümbruses. Uued kaugjuhitavad seadmed võimaldavad tekkinud rikke kiiresti kõrvaldada.Kindlam elektrivarustus tagatakse ümbruskonna suurtele tootjatele nagu näiteks Põltsamaa Felix, E-Piim, Puit-Profiil ja Konesko.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Põltsamaa piirkonnaalajaamal on Jõgevamaa elektrivõrgus oluline koht. Selle kaudu saab elektri 85 väiksemat alajaama ning 3103 majapidamist ja ettevõtet. Rekonstrueeritud alajaama kaudu on vajadusel võimalik toita ka Põdra piirkonnaalajaama ja Pajusi alajaama.
Käesoleval aastal on Elektrilevil Jõgevamaal plaanis uuendada 14 alajaama ning ehitada ligikaudu 38 kilomeetrit ilmastikukindlat elektriliini. Suuremateks töödeks on Mustvee-Kallaste ning Jõgeva-Kaarepere elektriliinide uuendamine
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Elektrilevi investeeris üle 2,5 miljoni euro uuendades täielikult piirkonna alajaamad Haapsalus ja Kullamaal.
Eesti suurim võrguettevõtte investeeris võrguteenuse kvaliteedi tõstmiseks 2014. aastal kokku 97,4 miljonit eurot. Viie aastaga on Elektrilevi investeerinud kokku üle 438 miljoni euro.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.