Autor: Kadri Põlendik • 20. jaanuar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Milder: kohaliku brändiga lihtsam siseneda

Baltika Grupi juht Meeis Milder kiitis Sangari otsust osta Rootsi rõivatootja.

"Ma kindlasti arvan, et see on Sangari jaoks väga oluline tehing. Tundes tublisid Sangari omanikke on ilmselt tehtud kaalutletud ja mõistlik otsus Sangari jaoks," ütles Milder tehingut kommenteerides. Ta avaldas lootust, et konkurent saab tehingu abil omale korraliku turu ja korraliku kasvu ning kõik plaanid realiseeruvad.

Sangari omandatud ettevõte ja bränd Oscar of Sweden ei olnud Milderile tuttav, mistõttu ei osanud ta kommenteerida, kui mõistlik või kasumlik oli Rootsi perefirmat osta. Küll aga oli ta veendunud, et Sangar tegi endale piisavalt kasuliku tehingu.

Skandinaavia turu olukorda laiemalt ei soostunud Milder samuti kommenteerima, märkides, et kõik sõltub konkreetsest tehingust. Baltika ise müüb praegu Soome, kuhu nad poode ei ole viimasel ajal ehitanud. Küll aga on ettevõte müünud varem nii Soome kui ka Rootsi ja mõlemal turul on neil ka poode olnud

"Ma ei tea kahjuks Rootsi särgibrändi võimalustest väga palju, aga selgelt on nendele turgudele lihtsam siseneda läbi kohaliku tuntud märgi, kui hakata mingit Eesti märki sinna viima," viitas Milder Sangarile avanenud võimalusele saada parem ligipääs Skandinaavia, Hollandi, Inglismaa, USA ja Kanada turgudele.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077