Rõivaettevõte Sangar ostis rootslaste Oscar of Sweden ettevõtte ja brändi, mis on esindatud Põhjamaades, Hollandis, Inglismaal, USAs ja Kanadas.
Sangar teatas, et laieneb Rootsi ettevõtte ja kaubamärgi omandamisega uutele turgudele, kus Sangari kaubamärgi tutvustamiseks ja müügiks avanevad senisest oluliselt suuremad võimalused.
Sangari eelmise aasta käive oli 4,3 miljonit eurot, Oscar of Swedenil 4,5 miljonit eurot. Omandatav ettevõte omab kaubamärke „Oscar of Sweden“ ja „1949“, Sangari alambrändid on „Sangar Executive“, „Sangar City“ ning „Optimist“.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: aripaev. ee
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Välisturgudele laienemisest teatanud särgitootja Sangar sai uue juhatuse esimehe, kelleks on panganduses aktiivselt tegutsenud Vahur Kraft.
Baltika Grupi juht Meeis Milder kiitis Sangari otsust osta Rootsi rõivatootja.
Suurele turule sisenemine vajab sellist kaubamärki, mis oleks maailmas tuntud, ütles Rootsi ettevõtte ostmisest teatanud Sangari suuromanik Jüri Kraft.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.