Sel suvel asutatud ettevõte Linkker hakkab järgmise aasta lõpus Soomes tootma elektribusse, vahendab Tekniikkatalous.fi.
Hetkel käivad ettevõttel läbirääkimised kohaliku koostööpartneriga, kes hakkab uusi busse komplekteerimine.
Linkker otsustas täiselektrilisi busse tootma hakata seetõttu, et tehniliselt on nende ülesehitus lihtsam kui näiteks diiselhübriid-bussidel. Lisaks on kavandatavate busside elektriakud tavapäraste elektrisõidukite omast väiksemad, kuna neid laetakse päevas mitmeid kordi.
Alumiiniumkerega bussi testimisel jäi elektribussi energiakulu liinisõidul alla 0,7 kWh kilomeetri kohta, mis on sarnaseid teste arvestades hea tulemus. Teiste sarnaste busside elektrikulu oli vähemalt 15% kõrgem.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Mobiilse kaldaelektri pistikupesa (iMSPO – igus Mobile Shore Power Outlet) näol on igus välja töötanud paindliku kaldatoite ühendussüsteemi, mida saab paigutada terminali mis tahes asukohta vastavalt laeva sildumiskohale. Lahendus, mis on juba kasutusel Hamburgi sadamas, pakub tõhusat ja kaasaegset alternatiivi traditsioonilistele kaldatoite süsteemidele. 2024. aastal pälvis iMSPO mere elektri- ja hübriidtoite Euroopa messil Amsterdamis reisi- ja kaubasadamate innovatsiooni aastaauhinna.