Autor: Raigo Neudorf • 18. oktoober 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ibis ja Larsen tõstavad Altia Eesti käivet

Globaalselt Altia Corporationi omandusse läinud Larseni konjaki ja Ibise brändi kaubamärgid  toovad Altia Eesti ASi hinnangul ettevõttele aastakäibe 10-protsendilise suurenemise.

 Emaettevõte Altia Plc omandas tänavu Remy Cointreau Groupilt ettevõtte Larsen „Le Cognac des Vikings“ S.A., Larseni konjaki ja Ibise brändi kaubamärgi ning ka konjakimaja koos kinnistu ja küpseva konjakivaruga. Tehing viidi lõpule augusti alguses.

„Larseni kaubamärk tugevdab meie turupositsiooni Eestis, kuna tegu on siinse turu ühe populaarseima konjakiga. Peale kaubamärgi ametlikku üleminekut Altia grupile tegime Eestis ettevalmistusi maaletoomise ja müügi alustamiseks ning prognooside kohaselt tõstab Larseni konjak Altia käivet Eestis 10 protsenti,“ ütles Altia Eesti juhatuse liige Kristel Mets.

Alkoholituru uuringufirma IWSR (International Wine & Spirit Research) 2012. aasta andmetel oli Larseni konjakite turuosa Eestis 27 protsenti ehk suuruselt teine, kusjuures VSOP kategoorias oli Larsen 40-protsendilise turuosaga selge liider.

Larsen Cognac’il on märkimisväärne turuosa Põhjamaade konjakite kategoorias ja peamine ekspordi sihtkoht on Aasia. Larseni firma asutas 1926. aastal Jens Larsen. Larsen on üks suurimaid AOC konjaki tootjaid, mis pakub ainulaadset valikut tippklassi tooteid. Larseni konjak on tuntud kui „Viikingite konjak“.

Kaubamärgi peamine tootevalik hõlmab VS, VSOP ja XO kategooria tooteid, aga ka eritooteid, nagu Drakkar Viking Ship, mis on villitud käsitsi maalitud portselan- või klaaskarahvini.

 

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077