Globaalselt Altia Corporationi omandusse läinud Larseni konjaki ja Ibise brändi kaubamärgid toovad Altia Eesti ASi hinnangul ettevõttele aastakäibe 10-protsendilise suurenemise.
Emaettevõte Altia Plc omandas tänavu Remy Cointreau Groupilt ettevõtte Larsen „Le Cognac des Vikings“ S.A., Larseni konjaki ja Ibise brändi kaubamärgi ning ka konjakimaja koos kinnistu ja küpseva konjakivaruga. Tehing viidi lõpule augusti alguses.
„Larseni kaubamärk tugevdab meie turupositsiooni Eestis, kuna tegu on siinse turu ühe populaarseima konjakiga. Peale kaubamärgi ametlikku üleminekut Altia grupile tegime Eestis ettevalmistusi maaletoomise ja müügi alustamiseks ning prognooside kohaselt tõstab Larseni konjak Altia käivet Eestis 10 protsenti,“ ütles Altia Eesti juhatuse liige Kristel Mets.
Alkoholituru uuringufirma IWSR (International Wine & Spirit Research) 2012. aasta andmetel oli Larseni konjakite turuosa Eestis 27 protsenti ehk suuruselt teine, kusjuures VSOP kategoorias oli Larsen 40-protsendilise turuosaga selge liider.
Larsen Cognac’il on märkimisväärne turuosa Põhjamaade konjakite kategoorias ja peamine ekspordi sihtkoht on Aasia. Larseni firma asutas 1926. aastal Jens Larsen. Larsen on üks suurimaid AOC konjaki tootjaid, mis pakub ainulaadset valikut tippklassi tooteid. Larseni konjak on tuntud kui „Viikingite konjak“.
Kaubamärgi peamine tootevalik hõlmab VS, VSOP ja XO kategooria tooteid, aga ka eritooteid, nagu Drakkar Viking Ship, mis on villitud käsitsi maalitud portselan- või klaaskarahvini.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.