Rootsi väikelaevanduse valdkonna tegemisi kajastavale portaalile Hamnen antud videointervjuus kinnitasid nii ettevõtte müügidirektor Karl Wessel kui ka Saaremaal resideeriv Luksusjahi omanik Sven Lennart Alpstål, et kõnealune kaater on olnud nende jaoks tõeline väljakutse.
Meeste sõnutsi pole keegi varem taolist kaatrit 100-protsendiliselt süsinikkiust valmis teinud. Nemad tegid seda aga oma Delta 54-ga ning nüüd ka Delta 88-ga.
“See on võidukontseptsioon,” vahendas Saarte Hääl Wesseli sõnu.
Wessel kinnitas, et kõnealune “hiigelkaater” vajab 30% vähem kütust, kui teised sama suured kaatrid. Ta tõi näite, et 20-sõlmese kiiruse juures kulutab Delta 88 170 liitrit tunnis, 30 sõlme juures aga 330 liitrit tunnis. See number tundub küll üsna suur, kuid kui vaadata teisi tootjaid, kes kasutavad tootmisel vanemaid tehnoloogiaid, siis kulub nende taolistel alustel kütust kõvasti rohkem.
Uus luksuskaater on 88-jalane, kaalub 45 tonni, selle mootori võimsus on 3000 hj ning merel võtab ta välja 37 sõlme. Alpståli sõnul töötati Delta 88 kallal kaks ja pool aastat.