Kodumaise jäätisetootja AS Balbiino üheksa kuu jäätisemüügi käive Eestis kasvas käesoleval aastal võrreldes mullusega 16%, jõudes 5,3 miljoni euroni.
Tänavu üheksa kuuga on Eesti turul müüdud ligi neli miljonit liitrit Balbiino tehases toodetud jäätist, sellest kolm miljonit liitrit jäätist on müüdud Balbiino oma kaubamärgi all.
Balbiino märgiga jäätiste müük kasvas tänavu aastataguse üheksa kuu müügiga võrreldes 16 protsenti. Omamärgi jäätise müük moodustas Balbiino käibest Eestis ligikaudu 50 protsenti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiiresti muutuval energiamaastikul ei piisa üksnes ambitsioonist, sest üleminek peab olema ka tasakaalus ning realistlik. “Ühendada tuleb ambitsioon ja pragmaatilisus. Üleminek rohemajandusele on võimalik ainult siis, kui rohelised eesmärgid käivad käsikäes majandusliku loogikaga,“ ütleb FILTER Grupi tegevjuht Egert Killing ning kutsub kõiki, keda energiasektori tulevik puudutab, konverentsile.