Euroopa autotööstus ei pruugi pöörduda kasvule enne põhjalikke ümberkorraldusi, mis on sarnased USA autotööstusele, kirjutas CNBC.
Fordi Euroopa juht Stephen Odell ütles, et kuigi eurotsooni makronäitajates on mõningaid positiivseid märke, võib taastumine võtta väga kaua.
„Me näeme, et kogu tööstusharu on ühtlustumas ning võime loota mingisugust taastumist. Seda ei ole veel praegu veel näha, kuid see saab olema pikk ja aeglane,“ ütles ta.
Kuigi Euroopa autotööstus kannatab ületootmise all, on USAs autotööstus ümber korraldatud – vähendati töökohti ning langetati tootmistasemeid. Odelli sõnul on Fordi tehaste sulgemine Suurbritannias ja Belgias õigustatud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Euroopa suurima autotootja Volkswageni finantsjuht Hans Dieter Pötsch ütles CNBC-le, et Euroopa autotööstus ei taastu enne, kui kogu sektor keskendub kulude kärpimisele ja ümberkorraldustele.
„Euroopas on meil ikka veel ületootmise probleem ning see survestab hindasid. Näeme mingit põhja, kuid liiga vara on öelda, kas me liigume õiges suunas. 2014 ei saa kerge olema."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.