• 05.04.13, 10:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hyundai ja Kia kutsub tagasi 1,7 miljonit autot

Lõuna-Korea suurim autotootja Hyundai Motor ning tütarfirma Kia Motors kutsuvad USAs tagasi teenindusse 1,7 miljonit autot elektrooniliste vigade tõttu.
Umbes 1,1 miljonit autot on mõjutatud võimaliku vea tõttu, mis takistab piduritulede süttimist ning püsikiirushoidja väljalülitamist, suurendades õnnetuste riski, vahendab Bloomberg Hyundai pressiteadet. Kia kutsub tagasi 623 658 autot sama vea tõttu.
"See probleem ei tundu sellisena, mis võiks Lõuna-Korea autotootjate brändi imagot kahjustada," kommenteeris Lõuna-Korea BNP Paribas Asset Managementi fondijuht Im Jeong Jae. "Arvestades, et tagasikutsumisega kaasnevad kõigest marginaalsed kulud, siis tänane aktsialangus on üle pingutatud."
Lisaks Ühendriikidele teatasid autotootjad, et kutsuvad 160 000 autot tagasi ka koduturul. Tagasikutsutavate mudelide alla käivad 2007. ja 2009. aasta vahel valmistatud Accent ja Tucson, 2007-2010 valmistatud Elantra, 2007-2011 valmistatud Santa Fe, 2008 ja 2009 valmistatud Veracruze, 2010 ja 2011 valmistatud Genesis Coupe ning 2011. aastal ehitatud Sonata.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Souli börsil kukkus Hyundai aktsia pärast uudise avalikustamist 5,1%, 207 000 wonini. See on suurim langus pärast 5. novembrit. Kia aktsia langes 3,3% ning Kospi üldindeks kukkus 1,2%, mõjutatuna lisaks Põhja-Koreast tulenevast sõjaohust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.25, 17:21
Turg kogub hoogu: miks just nüüd on mõistlik ehitada?
Viimased paar aastat on ehitushinnad püsinud küll stabiilsed, kuid paraku on surve hinnakasvuks taas tugev. See tähendab, et praegu võib olla viimane tõeliselt soodne aeg oma ehitusplaanid teoks teha – enne kui turg hinnad taas liikuma paneb.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele