Autor: Tanel Raig • 4. juuni 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Altia sisenes kokteilijookide turule

Altia Eesti AS laiendas tootevalikut uue sarjaga Saaremaa Frizzer, millega ettevõte sisenes kokteilijookide turule.

„Kokteilijookide tootmise ajendiks oli soov laiendada Saaremaa Vodka brändi. Eelmisel aastal turule toodud Saaremaa Rabarberi populaarsus andis märku, et tarbijad on avatud uutele maitsetele,“ ütles Altia Eesti AS juhatuse liige Kristel Mets.

Altia Eesti tuleb turule raberberi, tsitruse ning maasika ja mündimaitseliste kokteilijookidega. Kokteilijoogid on valmistatud Vodka viinast, veest ning maitse- ja lõhnakontsentraatidest. Frizzeri kokteilid on 0,275-liitristes pudelites. „Altia peab õigeks, et kergeid alkoholijooke turustatakse väiksemas taaras ning Saaremaa Frizzeri formaat lubab olla mõõdukalt tarbitav seltskonnajook. Suures, kuni pooleteiseliitrises taaras müüdavad kokteilijoogid, annavad vale signaali ning ei aita kaasa alkoholi liigtarbimise piiramisele,“ ütles Mets.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077