Eesti ühe suurima piimatööstusettevõtte Valio Eesti AS uueks turundus- ja tootearendusdirektoriks on alates aprillist Krista Kalbin.
Krista Kalbin on lõpetanud Eesti-Ameerika Äriakadeemia ärijuhtimise ning hetkel lõpetamas magistriprogrammi Tartu Ülikoolis juhtimise ja turunduse erialal. Viimased kuus aastat töötas Kalbin AS Tallegg turundusjuhina.
Krista Kalbin leiab, et Valio panus Eesti piimatoodete turu arendamisse on märkimisväärne, mistõttu tema suurim väljakutse saab olema senise eduka kasvu jätkamine. „Toiduaineid tootvate ettevõtete õlul lasub aina suurem vastutus tarbijate tervise ja igapäevase heaolu eest,“ leiab Kalbin. „Rõõm on alustada koostööd ettevõttega, mis tegutseb pühendunult parima kvaliteedi ja maitseelamuste nimel, kasutades oma toodete valmistamiseks kõrgeima kvaliteediga kodumaist piima, kaasaegseimat tehnikat ja oma ala tublimaid professionaale. Kõige eelnevaga on loodud tugev alus sellele, et meie igapäevane toidulaud oleks tervislikum ning rikkam uute toodete ja maitsete võrra,“ lisas Kalbin.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Viimased viis aastat Valio turundus- ja tootearendusdirektorina töötanud Lauri Betlem jätkab müügi- ja logistikadirektori ametikohal.
Valio Eesti on üks suurimaid kohalikke piimatööstusettevõtteid. Peamiselt Lõuna-Eesti farmide toorpiimast valmistatud Valio Eesti tooteid leiab ka Lätist, Leedust, Venemaalt, Itaaliast, Rootsist ja Ameerika Ühendriikidest. Ligi 320 töötajaga Valio Eesti on juhtivaid kohalikke toorpiima kokkuostjaid, piimatoodete, sh juustude, eksportijaid ning Võru ja Laeva suurim tööandja. Ettevõtte tootevalikust leiab igapäevaseid, aga ka funktsionaalseid piimatooteid, mille aluseks on Valio rahvusvahelise kontserni teaduslikud uuringud ja uued tootmismeetodid. Valios läbi viidud teadustööd on hinnatud ka Nobeli preemiaga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.